15:04 , 1402/1/10
کد خبر: 000022508
بازدید: 3014
لیفت سینه همراه با پروتز سینه شدنی هست؟

زیبایی اندام یکی از عوامل اعتماد به نفس در خانم ها می باشد . یکی از مواردی که در زیبایی اندام خانم ها بسیار تاثیر گذار است زیبایی سینه می باشد مشهد هم به عنوان قطبی از عمل های زیبایی در ایران افراد زیادی را به سمت خود می کشاند.

دلایل زیادی وجود دارد که یک زن ممکن است به لیفت سینه علاقه مند شود. برخی از بازماندگان سرطان سینه ممکن است بخواهند نتایج بازسازی سینه خود را بهینه کنند. برخی از مادران ممکن است پس از بارداری یا شیردهی به دنبال بازیابی فرم یا استحکام باشند. بسیاری دیگر در حال مبارزه با تغییرات طبیعی در سینه ها هستند که ناشی از سن، وراثت و نوسانات وزن است.

لیفت سینه یا ماستوپکسی سینه یک روش جراحی است که سینه‌ها را بالا می‌برد و شکل می‌دهد. در صورت افتادگی سینه ها، این روش سفت تر و خوش فرم تر می کند. لیفت سینه باعث تغییر سایز سینه نمی شود. کسانی که علاقه مند به تغییر حجم یا اندازه سینه هستند، باید بزرگ کردن/کاهش سینه را همراه با لیفت سینه در نظر بگیرند.

لیفت سینه چگونه انجام می شود؟

در سیستم بهداشتی دانشگاه میشیگان، لیفت سینه اغلب به عنوان روش های سرپایی با استفاده از بیهوشی عمومی انجام می شود. تغییرات زیادی در تکنیک وجود دارد. جراح شما با شما همکاری خواهد کرد تا بهترین رویکرد را بر اساس ویژگی های فیزیکی سینه های شما تعیین کند.

اغلب، لیفت سینه شامل سه برش است. اولی دور آرئول یا پوست تیره اطراف نوک پستان می چرخد. برش دوم از زیر نوک سینه شروع می شود و تا انتهای سینه ادامه می یابد. برش نهایی در امتداد چین سینه، پایه سینه است. این برش‌ها مناطقی را مشخص می‌کنند که می‌توان پوست اضافی را که در اثر پیری یا افتادگی سینه به جا مانده، برداشت. همچنین به جراحان این امکان را می دهد که مکان جدیدی را برای نوک پستان تعیین کنند. هنگامی که پوست اضافی برداشته شد، نوک پستان و آرئول در موقعیت جدیدی قرار می گیرند و سینه در اطراف آنها تغییر شکل می دهد.

آیا لیفت سینه برای من مناسب است؟

اگر به دنبال مبارزه با افتادگی سینه های خود هستید، این روش ممکن است به شما کمک کند. به طور معمول، بیمارانی که بیشترین سود را از ماستوپکسی یا لیفت سینه می‌برند، کسانی هستند که پوست کشیده شده و حجم سینه‌شان به دلیل افزایش سن کاهش یافته است. زنانی که در دوران شیردهی یا بارداری هستند یا ممکن است باردار شوند، نباید ماستوپکسی انجام دهند. اگر قصد کاهش وزن قابل توجهی را پس از جراحی داشته باشید، نتایج شما نیز کمتر بهینه خواهد بود.

مهم است که هر کاندید جراحی لیفت سینه در سلامت کامل، بدون بیماری فعال یا شرایط پزشکی جدی و از قبل موجود باشد. به دلیل تداخل با بهبود طبیعی زخم و سایر عوارض احتمالی، سیستم بهداشتی دانشگاه میشیگان در حال حاضر افراد سیگاری را برای لیفت سینه نمی پذیرد. هنگام آماده شدن برای جراحی، تیم مراقبت شما دستورالعمل هایی را برای خوردن، نوشیدن و سیگار کشیدن با نزدیک شدن به تاریخ جراحی ارائه می دهد.

مشاوره لیفت سینه مشهد

ما می دانیم که هر بیمار منحصر به فرد است و تعیین انتظارات منجر به نتیجه بهتر می شود. جراحان ما با بیماران کار می کنند تا اهداف و نتایج خاصی را که در طول مشاوره باید به آنها برسند شناسایی کنند. در طول ویزیت، فرصتی برای پرسیدن سوالات، تصمیم گیری در مورد بهترین دوره جراحی و طراحی آمادگی و بهبودی خود خواهید داشت. بر اساس این مشاوره، جراح شما بهترین روش جراحی را برای شما توصیه می کند.

در طول این مشاوره، برای ارائه یک تاریخچه پزشکی کامل برنامه ریزی کنید. این شامل هر گونه اطلاعات در مورد روش های جراحی قبلی، شرایط پزشکی، و داروها یا مکمل ها می شود. برای معاینه فیزیکی اندازه و شکل سینه خود از جمله کیفیت پوست و محل نوک سینه ها آماده باشید. برای حمایت از سوابق پزشکی محرمانه شما، اندازه گیری ها و عکسی از سینه های شما قبل از جراحی گرفته می شود. در نهایت، انتظار داشته باشید که در مورد خطرات احتمالی و عوارض احتمالی که ممکن است از جراحی به وجود بیاید صحبت کنید.

آیا از اضافه نکردن پروتز به لیفت سینه پشیمان خواهید شد؟

از دیدن افتادگی سینه‌هایتان خسته شده‌اید و آماده انجام کاری برای آن هستید. لیفت سینه می تواند یک تقویت کننده واقعی اعتماد به نفس باشد و خرید سوتین و تاپ را آسان تر کند. اما مجبور نیستید به تنهایی سینه را به بالا بکشید. می توانید یک حجم دهنده به سینه هم یا پروتز سینه اضافه کنید.

لیفت سینه در مقابل حجم

لیفت کردن سینه‌ها را کمی بزرگ‌تر نشان می‌دهد زیرا حجم را در ناحیه کوچک‌تری متمرکز می‌کند. با این حال، این فقط یک توهم است. حجم شما ثابت می ماند مگر اینکه سینه های خود را بزرگ کنید. این کار را می توان با پروتز سینه  یا تزریق چربی به سینه انجام داد. اگر هم حجم بالابر و هم حجم اضافی را می خواهید، به یک لیفت به علاوه افزایش نیاز دارید.

لیفت سینه بدون پروتز

انجام لیفت بدون پروتز هیچ اشکالی ندارد. اگر از اندازه فعلی فنجان خود راضی هستید اما می خواهید سینه های قوی تر و محکم تر داشته باشید، لیفت به تنهایی می تواند آنچه را که می خواهید انجام دهد. فقط به خاطر داشته باشید که استحکام اضافه شده با آنچه می توانید با افزایش به دست آورید برابری نمی کند و لیفت باعث افزایش شکاف نمی شود.

لیفت سینه با پروتز

هنگامی که هم لیفت و هم افزایش را انتخاب می کنید، از تمام مزایای لیفت به اضافه مزایای ایمپلنت بهره مند می شوید. این به معنای برش بیشتر، کنترل بهتر بر روی شکل سینه و شانس رسیدن به شکل ساعت شنی است، اگر قبلاً آن را ندارید.

در نهایت، هیچ یک از گزینه ها ذاتا بهتر از دیگری نیست. که برای شما مناسب است به شکل فعلی و اهداف شما بر می گردد.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم صفر تا صد لیفت سینه را بررسی کنیم و اینکه لیفت سینه همراه با پروتز باشد یا خیر هم گفتیم که در چه شرایطی می توانید با پروتز یا بدون پروتز انجام دهید . برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به کلینیک جراحی زیبایی توس مراجعه فرمایید.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید