09:32 , 1401/9/8
کد خبر: 000016840
بازدید: 1321
لیست محبوب ترین شهرهای اینستاگرام لو رفت/ اینجا چه خبر است؟

اینستاگرام، یکی از معروف‌ترین اپلیکیشن‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی امروزی، شهرهایی را که بیشترین تگ شده‌اند را مشخص کرد.

محبوب ترین شهرهای کاربرهای اینستاگرام کجاست؟

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، محبوب ترین شهرهای اینستاگرام به شرح زیر است.

1- نیویورک، ایالات متحده آمریکا

این شهر که مرکز مهم دیپلماسی بین المللی است، میزبان مقر سازمان ملل است و به عنوان پایتخت فرهنگی جهان تعریف می شود. نیویورک همچنین زادگاه بسیاری از جنبش های فرهنگی آمریکایی است. با این حال همه افرادی که به نیویورک سفر می کنند یک عکس از معروف ترین جاذبه دیدنی ان یعنی مجسمه آزادی میگیرند. طبیعتا این عکس را هم در اینستاگرام منتشر می کنند و نیویورک را به یکی از شهرهای معروف اینستاگرام تبدیل می کند؟

2- لندن، انگلستان

چرا لندن جزو محبوب ترین شهر های کاربران اینستاگرام است؟ لندن به خاطر بیگ بن، کاخ باکینگهام، موزه بریتانیا و پل برج معروف است. لندن همچنین به‌خاطر تاریخ غنی، اتوبوس‌های دو طبقه، باجه‌های تلفن قرمز، موزه‌ها و گالری‌های کلاس جهانی، پارک‌های سرسبز غول‌پیکر، مناطق مالی، و حال‌و‌هوای جهانی‌اش معروف است.

3- مسکو، روسیه

مسکو به چه دلیل در اینستاگرام محبوب است؟ امروزه مسکو نه تنها مرکز سیاسی روسیه، بلکه پرجمعیت ترین شهر این کشور و پایتخت صنعتی، فرهنگی، علمی و آموزشی آن است. مسکو برای بیش از 600 سال مرکز معنوی کلیسای ارتدکس روسیه نیز بوده است. با این وجود باید به جذبه های گردشگری مسکو هم اشاره کرد که مانند یک آهنربای قوی گردشگران اینستاگرامی را به خود جذب می کند.

4- سائو پائولو، برزیل

شهرت سائوپائولو در اینستاگرام؛ شهر سائو پائولو دارای نفوذ فرهنگی، اقتصادی و سیاسی در سطح ملی و بین المللی است. این مکان دارای بناهای تاریخی، پارک ها و موزه هایی مانند یادبود آمریکای لاتین، پارک ایبیراپوئرا، موزه ایپیرانگا، موزه هنر سائوپائولو و موزه زبان پرتغالی است.

5- پاریس، فرانسه

پاریس به خاطر موزه لوور، کلیسای جامع نوتردام و برج ایفل در اینستاگرام محبوب شده است. این شهر به یک شهر رمانتیک و فرهنگی شهرت دارد. این شهر همچنین به خاطر غذای باکیفیت و تراس های کافه هایش شناخته شده است.

6- لس آنجلس، آمریکا

لس آنجلس مجموعه ای جامع از دیدنی ها و کارها را برای انجام دادن دارد. همین مووضع می تواند موضوع هیجان انگیزی برای عکس های اینستاگرامی باشد. اگر اهل سینما هستید، هالیوود قدیمی را حتما باید ببینید. برخی از جاذبه‌های کلاسیک در این منطقه عبارتند از TCL Chinese Theatre و پیاده‌روی مشاهیر هالیوود و استودیو Paramount Pictures، تنها استودیوی تلویزیونی و فیلم‌سازی باقی مانده در هالیوود.

7- سن پترزبورگ، روسیه

شهر سن پترزبورگ به خاطر کاخ‌ها و پارک‌های امپراتوری در حومه شهر و به خاطر موزه‌ها و کاخ‌های مرکز شهر در اینستاگرام معروف است.

8- ریودوژانریو، برزیل

ریودوژانیرو یکی از پربازدیدترین شهرهای آمریکای جنوبی است. این شهر بیشتر به خاطر سواحل کارناوال، سامبا، بوسا نوا و بالنیاریو مانند بارا د تیجوکا، کوپاکابانا، ایپانما و لبلون در اینستاگرام محبوب شده است.

9- استانبول، ترکیه

یکی از محبوب ترین محله های استانبول در اینستاگرام، محله سلطان احمد یکی از زیباترین مکان های استانبول است، منطقه ای باستان شناسی و توریستی، با مساجد، کلیساها، رستوران ها، باغ ها و موزه های فراوان.

10- جاکارتا، اندونزی

جاکارتا پوسات یا جاکارتای مرکزی جایی است که می‌توانید مکان‌های دیدنی نمادین مانند موناس، کاخ مردکا، موزه ملی، مسجد استقلال، کلیسای جامع جاکارتا و بنای یادبود سلامات داتانگ که در اینستاگرام محبوب است را بیابید.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید