06:51 , 1401/4/22
کد خبر: 000014493
بازدید: 50307
لیست شماره تلفن های ضروری مشهد/ شماره اتفاقات برق مشهد

برای داشتن سفری ایمن داشتن لیست تلفن های ضروری مقصد مورد نظر از جمله مواردی است که باید قابل توجه قرار گیرد در این مطلب، لیست شماره تلفن‌های ضروری مشهد را برای شما گردآوری شده است.

شماره اتفاقات برق خراسان رضوی چند است؟ اتفاقات برق مشهد با موبایل پیش کد میخواهد؟ شماره اداره برق مشهد چند است؟ شماره اتفاقات تلفن مشهد کدام است؟ اتفاقات برق مشهد وکیل اباد چه شماره ای است؟ شماره اداره برق خراسان رضوی چند است؟ اتفاقات برق مشهد طلاب کدام است؟ شماره اتفاقات برق مشهد بلوار توس کدام است؟

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، اگر میخواهید به مشهد سفر کنید بدون شک برنامه ریزی های لازم را در مورد زمان رفت و برگشت، وسایل ضروری مورد نیاز، مدارک شناسایی، پیدا کردن مناطق گردشگری انجام خواهید دارد. اما نکته بسیار مهم قبل از مسافرت رفتن داشتن شماره های تلفن های ضروری آن شهر است. برای داشتن مسافرتی ایمن باید نسبت به این موضوع نگاه جدی داشته باشید

در این مطلب شماره تلفن‌های جدید مشهد، تلفن‌های ضروری امنیت و پلیس، تلفن‌های ضروری اتفاقات شبکه‌ای، تلفن‌های ضروری حوادث ناگهانی، تلفن‌های ضروری حمل‌ونقل منتشر شده است.

 شماره تلفن‌های جدید مشهد

با توجه به تغییرالت اعمال شده در سازمان مخابرات کشور و نحوه شماره دهی خطوط تمامی شماره های اعمال شده 8 رقمی شده اند. پیش کد شماره تلفن‌های ثابت و شماره تلفن های ضروری مشهد تغییر کرده است. ازاین‌رو پیش کد تلفن‌های مشهد از ۰۵۱۱ به ۰۵۱ تغییر و همچنین با ۸ رقمی شدن شماره‌ها در ابتدای شماره‌ها عدد ۳ اضافه شده است.

به‌طور مثال برای برقراری تماس با شماره تلفن به‌جای شماره قبلی که ۸۵۴۳۰۳۱-۰۵۱۱ بود در حال حاضر باید با شماره ۳۸۵۴۳۰۳۱-۰۵۱  تماس بگیرید.

تلفن‌های ضروری امنیت و پلیس

از جمله مهم ترین شماره تلفن هایی که ممکن است در مشهد به ان نیاز پیدا کنید شماره تماس پلیس و امنیت شهری است. در هر نقطه ای از کشور که باشید با گرفتن شماره سه رقمی 110 بدون پرفتن پیش کد می توانید با پلیس ارتباط بگیرید. تماس با این شماره هزینه‌ای نداشته و با گوشی‌های بدون سیم‌کارت نیز برقراری تماس با آن ممکن خواهد بود.

درکنار این شماره، شماره‌های دیگری نیز در لیست شماره تلفن‌های ضروری مشهد وجود دارند که به پلیس و ارتباط با آن مربوط می‌شود. چند نمونه از این شماره‌ها در لیست زیر آمده است:

  • برای تماس با پلیس‌راه می‌توانید با شماره ۱۲۰ تماس بگیرید.
  • شماره تلفن سپاه مشهد با عدد سه‌رقمی ۱۱۴ ثبت شده است.
  • برای برقراری ارتباط با سامانه اطلاعات خبری می‌توانید با شماره ۱۱۳ تماس بگیرید.
  • شماره تماس حراست انتظامی ۱۱۶ است.
  • برای ثبت شکایت از نیروی انتظامی می‌توانید با شماره سه‌رقمی ۱۹۷ تماس بگیرید.

تلفن‌های ضروری اتفاقات شبکه‌ای/ شماره اتفاقات برق مشهد

یکی دیگر از تلفن های مهم و ضروری مشهد، تلفن های خدماتی است.  این شماره های شامل شماره اتفاقات برق مشهد، آب و گاز، تلفن است.

در ادامه ی لیست شماره تلفن‌های ضروری مشهد، این شماره‌ها را نیز به خاطر بسپارید:

اتفاقات برق مشهد ۱۲۱: در صورت قطع برق و مشکلات مشابه مشترکین می‌توانند شماره ۱۲۱ را شماره‌گیری کنند و مشکل پیش‌آمده را به تیم عملیاتی اداره برق منطقه اطلاع‌رسانی کنید. برای گرفتن این شماره با تلفن همراه نیازی به کرفتن پیش کد نیست و هزینه این تماس نیز کاملا رایگان است.

اتفاقات آب و فاضلاب شهری مشهد ۱۲۲: شماره اتفاقات آب مشهد ۱۲۲ است لذا برای رفع مشکلات مرتبط با اداره آب و فاضلاب شهری می‌توانید با این شماره تماس گرفته تا مأمورین مربوطه در اسرع وقت در محل مذکور حاضر شوند.

اتفاقات گاز مشهد ۱۹۴: برای رفع مشکلات گاز با شماره‌گیری عدد سه‌رقمی ۱۹۴ مأموران اداره گاز در محل حاضر خواهند شد.

خرابی و قطعی تلفن مشهد ۱۷: در صورت قطعی و خرابی تلفن می‌توانید از شماره دورقمی ۱۷ استفاده کنید. 

تلفن‌های ضروری حوادث ناگهانی مشهد

از جمله شماره هایی بسیار مهم که همیشه باید آن را به یاد داشه باشیم شماره 125 است. اگر در شرایط ناخوشایندی قرار گرفته و نیاز به کمک آتش نشانی داشتید می توانید از شماره 125 اسفاده کنید.

اگر در طول سفر سلامت شما به خطر افتاده و نیاز به خدمات فوری پزشکی داشتید کافی است شماره 125 را شماره گیری کنید. تماس با این شماره تلفن با تلفن همراه بدون سیمکارت نیز امکان پذیر است.

برای شماره گیری اورژانس بهزیستی نیز می توانید شماره 123 را بگیرید 

 فهرستی از شماره‌های بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های مشهد ذکر شده است:

بیمارستان آریا ۳۲۲۲۹۰۹۴-۰۵۱

بیمارستان ابن‌سینا ۳۷۶۱۰۰۱۱-۰۵۱

بیمارستان ارتش ۳۸۵۹۱۰۵۲-۰۵۱

بیمارستان امام جواد تلگرد ۳۲۵۹۵۵۱۳-۰۵۱

بیمارستان امام حسین(ع) ۳۲۷۲۲۲۲۴-۰۵۱

بیمارستان فارابی ۳۸۶۱۷۹۸۰-۰۵۱

بیمارستان قائم مشهد ۳۸۴۰۰۰۰۱-۰۵۱

بیمارستان موسی بن جعفر ۳۸۵۹۶۰۶۱-۰۵۱

بیمارستان مهر ۳۸۴۲۷۰۱۱-۰۵۱

بیمارستان شهید هاشمی­نژاد ۳۲۷۳۷۰۱۱-۰۵۱

 در ادامه لیست شماره تلفن‌های ضروری مشهد لازم دانستیم شماره تماس درمانگاه‌های شبانه‌روزی مشهد را نیز اعلام کنیم:

درمانگاه شبانه‌روزی ۲۹ فروردین ۳۸۵۱۴۶۸۸-۰۵۱

درمانگاه شبانه‌روزی المنتظر ۳۷۲۶۹۵۵۵-۰۵۱

درمانگاه شبانه‌روزی امام جواد(ع) ۳۲۵۹۵۵۱۱-۰۵۱

درمانگاه شبانه‌روزی امیرکبیر ۳۶۶۳۱۱۷۱-۰۵۱

درمانگاه شبانه‌روزی امین ۳۷۲۶۸۰۳۰-۰۵۱

درمانگاه شبانه‌روزی آل نبی ۳۸۵۹۷۰۰۸-۰۵۱

درمانگاه شبانه‌روزی سلامت ۳۷۵۳۴۰۵۰-۰۵۱

تلفن‌های ضروری حمل‌ونقل مشهد

اگر میخواهید از اطلاعات مربوط به راه ها با خبر شوید کافی است شماره سه رقمی روابط عمومی راه و ترابری مشهد به شماره 141 را شماره گیری کنید. این شماره مخصوص افرادی است که با ماشین شخصی یا اتوبوس مسافرت می کنند.  همچنین جهت برقراری تماس با مدیریت پایانه‌های مسافربری مشهد می‌توانید با شماره ۳۸۵۹۹۰۹۱-۰۵۱ تماس بگیرید. شماره نیز ۹-۳۸۵۹۹۰۰۱-۰۵۱ جهت تماس با تلفنخانه پایانه مسافربری مشهد ثبت شده است.

 برای آگاهی از اطلاعات جوی و شرایط آب­ وهوایی مشهد می‌توانید با شماره سه‌رقمی ۱۳۴ تماس بگیرید.

شماره سه‌رقمی ۱۹۱ یکی دیگر از ضروری‌ترین‌ها شماره تلفن ها در لیست شماره تلفن‌های ضروری مشهد است که اطلاعات داروخانه‌های شبانه‌روزی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید