08:50 , 1402/2/25
کد خبر: 000024779
بازدید: 1185
قهرمان سنگین وزن: ثابت می‌کنم پدیده کشتی ایران هستم

معصومی درباره عملکردش در مسابقات آسیایی ۲۰۲۳ قزاقستان اظهار نظر کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا، امیررضا معصومی فرزند فردین نایب قهرمان کشتی سنگین وزن جهان و صاحب بازوبند پهلوانی ایران در سال ۱۳۸۶ به واسطه ۳ مدال طلای قهرمانی جهان در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید نامش را در بین اهالی کشتی مطرح کرد و باعث شد در سن ۱۸ سالگی پدیده کشتی ایران شود.

معصومی که سودای پیروزی مقابل بزرگانی، چون گنو پتریاشویلی، طا‌ها آکگل و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم را در سر داشت در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا با عملکردی ضعیف حتی به مدال هم نرسید.

در همین راستا معصومی درباره عملکردش در مسابقات آسیایی ۲۰۲۳ قزاقستان، گفت: اگر یک ارزیابی کلی داشته باشیم تیم اعزامی نتیجه خوبی نگرفت و من نیز جزئی از این تیم بودم. البته نمی‌خواهم باخت برابر مونختور مغولستانی را توجیه کنم، من تا ثانیه‌های پایانی پیش بودم، اما غافلگیر شدم. به دنبال جبران آن نتیجه هستم.

وی با اشاره به برگزاری رقابت‌های جام جهان پهلوان تختی در اوایل خردادماه گفت: این مسابقات بخشی از چرخه انتخابی تیم ملی است و تلاش دارم از این مرحله نیز موفق بیرون بیایم. می‌خواهم نتایج ضعیف قزاقستان را در جام تختی جبران کنم تا نشان دهم که پدیده کشتی ایران هستم. در مسابقات جام تختی به رقیبان نگاه نخواهم کرد بلکه به دنبال موفقیت هستم.

چهل و سومین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی به عنوان مرحله چهارم چرخه انتخابی تیم ملی روز‌های ۴ و ۵ خرداد ماه به میزبانی شهر ارومیه استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: رئیس کمیته انضباطی استقلال خداحافظی کرد

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید