10:22 , 1401/5/16
کد خبر: 000014749
بازدید: 1343
قمه و تبر در لیگ کشتی ایران+ فیلم/ در فدراسیون کشتی چه خبر است؟

اخباری مبنی بر درگیری شدید در جریان رقابت های لیگ کشتی ایران و ورود قمه و تبر به این رقابت ها منتشر شده و با گذشت حدود 24 ساعت از این موضوع فدراسیون کشتی که مسئولیت برگزاری این رقابت ها را برعهده دارد هیچ واکنشی نشان نداده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا، روز گذشته(شنبه، 15 مرداد) اخبار و تصاویری از درگیری صورت گرفته در لیگ کشتی ایران منتشر شد که جای تعجب بسیار دارد.

در این مصاف که مربوط به تیم های هیات کشتی گیلان و افلاک لرستان بوده درگیری ها در سالن مسابقه به حدی بالا می گیرد که فردی که به نظر می رسد از مسئولان برگزاری مسابقات است و آیدی کارت نیز در اختیار دارد، تبر به دست ظاهر می شود.

این در حالی است که در سالن مسابقه نیز حاشیه ها و درگیری متعددی رخ داده است.

اما در لیگ کشتی امسال این اولین درگیری و بی نظمی نیست و  طی روزهای گذشته نیز تصاویری از درگیری تماشاگران و عوامل برگزاری این مسابقات بودیم که در آن دوره نیز تصاویری از افراد قمه به دست منتشر شد. در آن دوره در تصاویر اینگونه دیده می شد که عده ای از طرفداران کشتی گیران به نشانه اعتراض به سمت تشک کشتی رفته و به داوران هجوم می برند. جالب اینکه هیچ فردی هم نیست که برای حفظ نظم سالن جلوی این افراد را بگیرد.

همه این اتفاقات در شرایطی رخ می دهد که تاکنون فدراسیون کشتی واکنشی نسبت به این موضوعات نداشته و توضیحی درباره این حجم بی نظمی که در سالن رقابت ها رخ می دهد منتشر نکرده است.

کشتی از دیرباز در ایران ورزشی بوده که با اخلاق و جوانمردی گره خورده است.

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید