16:44 , 1401/12/29
کد خبر: 000022169
بازدید: 1342
قطعی اینترنت و تاخیر چند پرواز خارجی/ وزارت ارتباطات توضیح داد

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات درباره تاخیرهایی که به دلیل قطعی اینترنت در برخی پروازهای خارجی ایجاد شده توضیح داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایونا، رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات با اشاره به قطع شدن سیستم چکینگ دو پرواز نجف و هامبورگ اظهار کرد: با سرقت کابل و سیم در اپراتور پارس آنلاین شاهد ایجاد این اختلال بودیم که موضوع با پیگیری های سازمان تنظیم مقررات رفع و برطرف شد.

ماجرای تاخیر پروازهای هما

حسام قربانعلی- سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران-  در ارتباط با تاخیر ایجاد شده در برنامه دو پرواز بین المللی هما اظهار کرد: امروز (دوشنبه، 29 اسفند) دو پرواز نجف و هامبورگ با تاخیرهایی همراه شد که دلیل این موضوع قطعی سیستم چکینگ بلیط ها بود. این اتفاق به دلیل بروز اختلالاتی در سرورهای شرکت پارس آنلاین رخ داد که متاسفانه مدیران این شرکت نیز پاسخگو نبودند.

بیشتر بخوانید:

ماجرای ممنوع شدن قلیان در مازندران چیست؟

تحریم های جدید انگلیس علیه هفت مقام ارشد سپاه

وی گفت: مشکل و اختلالات اینترنت و عدم اتصال سیستم رزرویشن به چکینگ اتومات باعث شد مشکلاتی ایجاد شود و همکاران ما مجبور به انجام دستی این روند شوند که بر این اساس این روند با تاخیر و کندی هایی همراه شد. البته ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا وقفه ایجاد شده به کمترین حد ممکن برسد و اکنون نیز تقریبا بحث چکینگ این پروازها به پایان رسیده است.

محمد احسان خرامید- رئیس مرکز ملی اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات- نیز با انتشار پستی در یک پیام رسان داخلی در این زمینه توضیحاتی منتشر کرده و اظهار کرد: «قطعی سیستم چکینگ هما به دلیل مشکل در سرور شرکت ارائه دهنده است.

این اختلال به دلیل سرقت کابل‌ و سیم در اپراتور پارس‌آنلاین رخ داده و با پیگیری سازمان تنظیم مقررات رفع شده است. شبکه اینترنت کشور بدون مشکل در حال سرویس‌دهی است.»

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید