21:48 , 1401/11/19
کد خبر: 000020063
بازدید: 1201
قربانی شدن قهرمان آسیا در راه رسیدن به پلی آف

تیم‌های پیکان تهران و ایفاسرام اردکان در یکی از دیدارهای حساس این هفته در سالن فدراسیون به مصاف یکدیگر رفتند و ایفاسرام سه بر دو به پیروزی رسید..

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا، هفته بیست‌‌وپنجم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز با هفت دیدار به صورت همزمان در شهرهای گرگان، رفسنجان، آمل، اصفهان، رامسر، گنبد و تهران پیگیری شد. تیم‌های پیکان تهران و ایفاسرام اردکان در یکی از دیدارهای حساس این هفته در سالن فدراسیون به مصاف یکدیگر رفتند و ایفاسرام سه بر دو به پیروزی رسید.

دو تیم در ست نخست این مسابقه بیشتر یکدیگر را محک زدند و به همین دلیل اشتباهات بازیکنان دو تیم زیاد بود و تیم ایفاسرام 25 بر 23 میزبان خود را شکست داد.
شاگردان پیمان اکبری در ست دوم با نمایش بهتری نسبت به حریف 25 بر 21 فاتح میدان شدند تا از نظر ست شماری این مسابقه یک بر یک برابر شود.

یک‌ تماشاگر غیرمنتظره در بازی لیگ والیبال

اوج رقابت در ست سوم بود که دو تیم بسیار نزدیک به هم عملکرد زیبایی از والیبال را در سالن فدراسیون به نمایش گذاشتند و نماینده اردکان 30 بر 28 به پیروزی رسید.
تیم پیکان در ست چهارم دوباره کنترل مسابقه را به دست گرفت و با شکست 25 بر 22 اردکان کار را به ست حساس پنجم کشید.

تیم ایفاسرام اردکان در ست پنجم عملکرد خیره کننده‌ای داشت و 15 بر 6 پرافتخارترین تیم لیگ برتر مردان را در خانه خودش شکست داد تا یک برد ارزشمند به دست آورد اما صعودش به مرحله پلی‌آف باز هم قطعی نشد.

تیم اردکان در حال حاضر با 12 برد و 37 امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار دارد و گیتی‌پسند اصفهان تنها تعقیب کننده این تیم برای سهمیه هشتم پلی‌آف است.
تقابل دو پاسور ملی‌پوش تیم‌های پیکان (محمدطاهر وادی) و ایفاسرام (جواد کریمی) در این مسابقه جذابیت خاص خود را داشت که لحظات شادی برای تماشاگران ایجاد کرد.سرویس‌های علیرضا مباشری از ایفاسرام و رافائل فارینا بازیکن لهستانی پیکان نیز از لحظات جذاب این دیدار در سالن فدراسیون والیبال بود.

علی‌اصغر مجرد در ست نخست این مسابقه برای ایفاسرام بازی کرد اما در میانه ست به دلیل درد در ناحیه ساق پا از زمین خارج شد.در مجموع دیدار دو تیم در ست‌های اول تا چهارم افت و خیزهای فراوانی داشت و در هیچ لحظه‌ای از مسابقه اطمینان برای برد یک تیم وجود نداشت اما در ست پنجم ایفاسرام اقتدار کامل در زمین مسابقه داشت.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید