09:59 , 1402/3/3
کد خبر: 000025283
بازدید: 1782
قاتل بی‌رحم با ۴۴ ضربه مادرش را کشت+ جزئیات هولناک پرونده غم‌انگیز

پسر 22 ساله که مادرش را به طرز وحشتناکی به قتل رسانده بود چند ساعت پس از ارتکاب این جنایت درحالی به صحنه جرم بازگشت که از مرگ مادرش مطمئن شود.

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا، بامداد روز گذشته حادثه هولناکی توسط پسری 22 ساله به نام عباس در کوی گلشهر مشهد رخ داد.

عباس که تنها 22 سال سن داشت با در دست داشتن چاقوی آشپزخانه از خانه مجردی اش به خانه پدری می رود. بعد از ورود به خانه پدری با ظن بر اینکه مادر 62 ساله اش بین او و دیگر فرزندانش تبعیض قائل می شود با 44 ضربه چاقو مادرش را به قتل میرساند.

با صدای جیغ و داد مادر فرزندان او که  در سوئیت طبقه بالا زندگی میکردند با هراس به طبقه پایین آمدند و با صحنه هولناک قتل مادر توسط برادرشان روبرو شدند. اما از ترس حان خود سریع به طبقه بالا گریختند تا از دست برادر خشمگین خود در امان بمانند.

با صدای جیغ و داد اهالی خانه، اهل محل مقابل خانه ویلایی جمع می شوند و در نهایت با پلیس 110 تماس می گیرند.

با حضور قاضی دکتر صادق صفری و گروهی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی، تحقیقات قضایی در این منزل آغاز شد. اما متأسفانه، هیچ اطلاعاتی دربارهٔ قاتل بی رحم به دست نیامد. تنها رد کفش های خونین او روی سنگ‌فرش‌ها و کاشی‌های منزل، صحنه جرم ترسناکی را به نصویر کشیده بود.

انگیزه قاتل برای قتل مادر؛ تبعیض بین فرزندان!

تنها چند دقیقه از آغاز بررسی‌های جنایی می‌گذشت که به دستور قضایی، یک گروه کارآگاه با سرپرستی سرهنگ ولی نجفی (رئیس دایره قتل عمد آگاهی) بررسی های خود را جهت دستگیری قاتل ۲۲ ساله آغاز کردند. این بررسی‌های دقیق نشان می‌دادند که مادر ۶۲ ساله از رفتارهای پرخاشگرانه و چاقوکشی های پسر ۲۲ ساله خود عاصی شده بود؛ با توجه به اینکه عباس 22 ساله با بهانه اینکه مادرش میان او و دیگر فرزندان معلول جسمی یا ذهنی خود تبعیض می گذارد، شروع به چاقوکشی می کرده است.

تحقیقات بیشتر نشان داد که مادر 62 ساله به منظور جلوگیری از وقوع نزاع های غیرقابل جبران، یک آپارتمان مستقل را به طور مخفیانه برای پسر ۲۲ ساله خود اجاره کرده بود تا او در آرامش زندگی کند!

مادر 62 ساله با بی رحمی تمام به قتل رسید

با این سرنخ کسب شده، کارآگاهان بلافاصله به سمت خانه مجردی مربوطه رفتند، اما متهم به قتل در آنجا حضور نداشت. یک ساعت بعد، جسد زن مذکور برای تعیین علت دقیق مرگ به اداره پزشکی قانونی منتقل شد و مشخص شد که او با ۴۴ ضربه وحشتناک از یک چاقو به قتل رسیده است.

بازگشت قاتل به صحنه جرم برای اطمینان از مرگ مادر

از طرف دیگر، یک گروه از کارآگاهان با هدایت و راهنمایی قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، مأموریت شناسایی و دستگیری قاتل فراری را با استفاده از فناوری‌های پلیسی پیشرفته در دستور کار قرار دادند. آنها به بررسی مکان‌های مختلفی که قاتل ممکن بود مخفی شده باشد، پرداختند. تا اینکه چند ساعت بعد، خبری از حضور قاتل در محل جرم، کارآگاهان را در حالت آماده‌باش قرار داد. یک تماس تلفنی با سرهنگ مرادی (افسر پرونده) نشان می‌داد که عباس (متهم ۲۲ ساله) با ترس و وحشت وارد حیاط منزل مادرش شده و اعضای خانواده با ترس داخل اتاق‌ها پناه برده و در ورودی را قفل کرده‌اند. اما "قاتل" که برای اطمینان از مرگ مادرش به صحنه جنایت بازگشته بود، با چرخاندن تیغه کارد در هوا، تلاش می‌کرد از آنها بخواهد بیرون بیایند! در همین لحظه، برخی از اهالی منزل پشت پنجره حاضر شده بودند و وقتی او لباس‌های سیاه را تن اعضای خانواده‌اش دید، بلافاصله از آنجا فرار کرد و به جای نامعلومی پناه برد.

منزل مجردی محل اختفای قاتل بود

گروهی از کارآگاهان به سوی منطقه گلشهر راهی شدند و پس از انجام تحقیقات میدانی در خیابان‌های اطراف، به این نتیجه رسیدند که "قاتل" پس از اطمینان از مرگ مادرش، قصد فرار از مشهد را داشته است. به همین دلیل و با دستورهای محرمانه از سوی قاضی ویژه قتل عمد، آنها دوباره منزل مجردی "عباس" را محاصره کردند و مشخص شد که در حیاط از داخل قفل شده است.

با این شواهد، کارآگاهان به اطمینان رسیدند که متهم تحت تعقیب در همان منزل حضور دارد، بنابراین تعدادی از افسران پلیس آگاهی از روی دیوار وارد حیاط خانه شدند و متهم ۲۲ ساله را در حالی که در حال جمع آوری اسباب‌ وسیله های شخصی و مقداری پول بود تا به شهر دیگری فرار کند، دستگیر کردند.

عباس خود را به دیوانگی زد اما لو رفت

ساعتی بعد با انتقال پسر ناخلف به مقر انتظامی، بازجویی های تخصصی از وی با نظارت سرهنگ مهدی سلطانیان (رئیس اداره جنایی آگاهی) آغاز شد و او به قتل مادرش با انگیزه تبعیض در حالی اعتراف کرد که قصد داشت خود را بیمار روانی جلوه دهد. این تمارض وی لحظاتی بعد هنگامی لو رفت که او با شنیدن صدای خبرنگار  گفت: او خبرنگار است و من الان شرایط مناسبی برای مصاحبه ندارم!

این گزارش حاکی است تحقیقات کارآگاهان برای رازگشایی از ابعاد دیگر این جنایت هولناک با دستورهای قاضی صفری ادامه دارد.

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید