11:20 , 1401/6/15
کد خبر: 000015161
بازدید: 3330
فیلم لو رفته از مازیار لرستانی با ریش و سبیل

مازیار لرستانی که پیش تر با نام شهره لرستانی شناخته شده بود فیلم جدیدی از خود منتشر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، مازیار لرستانی (شهره لرستانی) بازیگر ایرانی متولد خرداد سال 45 است که در چند ماه اخیر با اعلام خبر عمل تغییر جنسیت خود تیتر تمامی رسانه های کشور بود.

رونمایی مازیار لرستانی از ریش و سبیل هایش

مازیار لرستانی در جدیدترین کلیپ منتشر شده از خود اعلام کرد که در حال گذراندن دوره هورمون تراپی بوده و کم کم ریش و سبیل هایش در حال درآمدن است.

تایید خبر تغییر جنسیت مازیار لرستانی

تا پیش از اعلام رسمی مازیار لرستانی به تغییر جنسیتیش شایعات ضد و تقیضی منتشر شده بود اما در نهایت مازیار لرستانی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام خبر تغییر جنسیتش را تاکید کرد که این اقدام او بسیار جنجالی شد. در پی این اقدام دوستان و همکاران شهره لرستانی نیز با انتشار استوری های متفاوت و بی شمار خود آغاز مسیر جدید زندگی مازیار لرستانی را تبریک گفتند.

فیلم لو رفته از مازیار لرستانی با ریش و سبیل

زندگی هنری مازیار لرستانی

زندگی هنری مازیار لرستانی که تا قبل از تغییر جنسیتش با نام شهره لرستانی فعالیت داشت از سال 64 آغاز شد. مازیار لرستانی با نقش آفرینی های کوچک در نمایش های دانشجویی راه خود را به سینمای ایران باز کرد و در 70 با بازی در فیلم سینمایی نیاز وارد عرصه بازیگری در سینمای ایران شد.

همسر شهره لرستانی کیست؟/ از تغییر جنسیت تا شکست عشقی

شهره(مازیار) لرستانی ممنوع التصویر شد یا نقش مردانه گرفت؟

همه چیز درباره تغییر جنسیت شهره لرستانی/ همسر شهره لرستانی کیست؟

از جمله دیگر فعالیت های مازیار لرستانی می توان به کارگردانی و فیلم نامه نویسی اشاره کرد. با توجه به اظهارات مازیار لرستانی تاکنون چند پیشنهاد بازیگری به او شده است اما او از همکاران و کارگردانان سینما و تلویزیون درخواست کرد تا از او بیشتر حمایت کنند. 

فیلم لو رفته از مازیار لرستانی با ریش و سبیل

فیلم های مازیار لرستانی

از جمله آثاری که مازیار لرستانی در آنها به نقش آفرینی پرداخته است می توان به فیلم های نیاز، آذرخش، اخراجی ها، مروارید سیاه، گیس بریده، تسویه حساب، حلقه های ازدواج، آشوب، هزارپا، اژدر، به وقت خماری اشاره کرد. 

 

فیلم لو رفته از مازیار لرستانی با ریش و سبیل

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید