07:32 , 1401/5/4
کد خبر: 000014620
بازدید: 3397
فیلم زایمان بهاره رهنما در بیمارستان

بهاره رهنما به تازگی فیلمی از زایمان خود منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ایونا،این بازیگر که طی این سالها حوزه های مختلفی از نوشتن کتاب و شاعری تا رستوران داری، مدلینگ، ورزش و تهیه آلبوم موسیقی ورود کرده چندی پیش نیز مستندی به نام « صدام کن مامان» کارگردانی کرده است که به نظر می رسد فیلم پخش شده، بخشی از این مستند باشد.

در فیلم کوتاهی که در فضای مجازی منتشر شده لحظاتی مربوط به سونوگرافی و تصاویری است که از جنین نشان داده می شود و قسمت های مختلف صورت او به والدین نشان داده می شود. بعد نیز صحنه ای کوتاه از اتاق عمل و نوزادی را می بینیم که لحظاتی است متولد شده و روی دست او دستبند مخصوص نوزادان نصب می شود. در بخشی از این فیلم کوتاه نیز صدای پیمان قاسمخانی همسر سابق بهاره رهنما وجود دارد که در حال احوالپرسی از اوست.

بهاره رهنما همزمان با انتشار این ویدیو از لحظات به دنیا آمدن دخترش پریا که فرزند او و پیمان قاسمخانی است، نوشته بود: «مهم ترین دستاورد همه عمرم همین بود. مرداد ۱۳۷۷،مادر تو شدم همین.»

وی در ادامه این متن به عنوان پی نوشت اشاره کرده است که این فیلم یک دقیقه از مستندی درباره مادران ایرانی است که به زودی پخش می شود.

فیلم کامل این مستند کجا نمایش داده شده؟

ظاهرا در گذشته تلاش هایی صورت گرفته تا مستند «صدام کن مامان» در قالب سینمای هنر و تجربه به نمایش درآید اما با نمایش این فیلم در قالب گروه هنر و تجربه موافقت نمی شود. 

این فیلم طی این مدت در برخی جشنواره ها مانند جشنواره بین المللی ژوهانسبورگ آلمان به نمایش در آمده است و در ایران نیز چندین نمایش داشته است.

بیشتر بخوانید: همسر جدید بهاره رهنما کیست؟

چرا بهاره رهنما این مستند را ساخت؟

وی که سال گذشته با این مستند در بخش خارج از مسابقه جشنواره سینما حقیقت حضور داشت درباره انگیزه اش از ساخت این مستند گفته است: شاید یکی از دلایل این دغدغه ام برای ساخت مستند این بود که برای بار دوم ازدواج کردم و مردد بودم که آیا باید دوباره مادر بشوم یا نه و این ایده به ذهنم رسید که مادر شدن یک عاشق شدن زیبا است و رنج ها و شیرینی هایی توأمان دارد.

وی همچنین در این باره تاکید کرده که سازو کارهای به سرپرستی گرفتن فرزند برای دختران مجرد بسیار سخت است و به نوعی لازم است زنان برای بچه دار شدن حتما ازدواج کنند. علاوه بر این از نظر زمانی و فیزیکی بدن زنان برای بچه دار شدن محدودیت هایی دارد.

رهنما همچنین اعلام کرده که برای ساخت این مستند اقدام به انتشار فراخوانی کرده و دراین قالب از زنان خواسته است قصه های جذاب خود درباره این موضوع را روایت کنند که در نهایت بیش از  هزار مورد بررسی شده و از میان آنها 300 مورد انتخاب شده است.

وی در مصاحبه های خود به این نکته نیز اشاره کرده که در زمان ساخت این مستند فیلم هایی از تولد دخترش پریا را نیز پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: بهاره رهنما بالاخره درباره طلاقش از حاجی واکنش نشان داد

تشکر اینستاگرامی بهاره رهنما  از شهاب حسینی

این بازیگر در یک پست اینستاگرامی هم از شهاب حسینی دیگر بازیگر سینما بابت حمایت هایی که از اکران این مستند داشته تشکر کرده است. 

وی در این پست آورده است: «شهاب حسینی از آرتیست‌های مورد علاقه من است. بازی، شخصیت و حضور پر خاطره‌اش بر پرده نقره‌ای، همیشه برایم ارزشمند بوده از سالیان دور و حالا حمایتش از مستند «صدام کن مامان» و اکرانش (به زودی) برایم ادامه یک خاطره شیرین قدیمیه و بسیارخوشایند برای من؛ پس به فال نیک می‌گیریم اکران اولین مستند بلند ایرانی در حوزه مادر شدن...»

 

 

 

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید