09:18 , 1401/5/4
کد خبر: 000014622
بازدید: 2544
فیلم جشن تولد خواهر گلشیفته فراهانی در فرانسه

گلشیفته فراهانی برای تولخواهرش سنگ تمام گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، گلشیفته فراهانی در روز تولد خواهرش شقایق فراهانی تصویر زیبایی را در صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر کرد.

گلشیفته فراهانی

در حال حاضر فیلمی از جشن تولد شقایق فراهانی خواهر گلشیفته فراهانی منتشر نشده است.

گلشیفته فراهانی کیست؟

رهاورد فراهانی بازیگر سینمای ایران متولد تیر ماه سال 62 است. گلشیفته فراهانی نام هنری رهاورد فراهانی است که به این نام شناخته شده است. گلشیفته فراهانی دختر بهزاد فراهانی بازیگر ایرانی است.

اولین فعالین بازیگری گلشیفته فراهانی با نقش آفرینی در فیلم درخت گلابی بود که با بازی در این فیلم توانست برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فیلم فجر شود. 

نقش آفرینی در فیلم بوتیک از دیگر آثاری بود که این بازیگر در آن خوش درخشید.

آخرین فعالیت هنری گلشیفته فراهانی در ایران نقش آفرینی در فیلم درباره الی در سال 87 بود که پس از آن به پاریس مهاجرت کرد. 

پس از مهاجرت او در آثار سینمایی خارجی معروف از جمله یک مشت دروغ، دزدان درایی کارائیب و استخراج بازی کرده است.

همسر گلشیفته فراهانی کیست؟

امین مهدوی، همسر اول گلشیفته فراهانی بود که این ازدواج به مدت 10 سال ادامه داشت. این دو در فیلم باباعزیز با یکدیگر آشنا شدند. امین مهدوی متولد سال 53 و مترجم زبان انگلیسی و فرانسه است. گلشیفته فراهانی به دلایل نامعلوم دو سال پس از مهاجرت از ایران از همسرش جدا می شود.

ازدواج دوم گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی حدودا دو سال پس از مهاجرت با یک سایکولوژیست استرالیایی ازدواج می کند. در برخی شایعات اعلام شده بود که همسر گلشیفته فراهانی یک هنرمند خیابانی است اما او تصویری از همسر واقعی اش را به اشتراک گذاشت و به ادامه دار شدن شایعات پایان دارد.

گلشیفته فراهانی با همسرش که یک روانشناس با ملیت استرالیایی است در سال 2015 با یکدیگر ازدواج کرده اند.

در تصاویر منتشر شده از همسر دوم گلشیفته فراهانی اختلاف سنی بسیار بالای این زوج شدیدا به چشم می خورد. بنابر اطلاعات منتشر شده همسر دوم گلشیفته فراهانی متولد سال 1970 میلادی است

فرزند گلشیفته فراهانی کیست؟

گلشیفته فراهانی تا کنون اطلاعاتی در ارتباط با فرزندش منتشر نکرده است. البته شنیده ها حاکی از این است که این خانم فرزندی ندارد.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید