04:57 , 1401/5/4
کد خبر: 000014616
بازدید: 1871
فیلم توهین پژمان بازغی به مجری معروف + جزئیات کامل

پژمان بازغی با مسخره کردن مجری معروف تلویزیون جنجال راه انداخت.

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، پژمان بازغی، بازیگر سینما و تلویزیون ایران در یک مراسم فرانسوی صحبت کردن مجری معروف تلویزیون را مسخره می کند. با انتشار کلیپ مسخره کردن مجری توسط پژمان بازغی در فضای مجای موج جدیدی از جنجال ها برای این بازیگر به راه افتاد.

پژمان بازغی بازیگر تلوزیون و سینمای ایران است که تجربه مجری گری را در برنامه کودک شو دارد. 

پژمان بازغی متولد مرداد ماه سال 53 است. بازغی برای تحصیلات دانشگاهی در دانشگاه آزاد لاهیجان قبول می شود و از طریق دانشگاه با سینما آشنا می شود. 

اولین تجربه بازیگری پژمان بازغی نقش آفرینی در فیلم «اعتراف» ساخته مجید فخیم خواه است. تجربه بعدی این بازیگر مجموعه ای تلویزیونی به نام آژانس دوستی است که پزمان بازغی را به شهرت می رساند.

همسر پژمان بازغی کیست؟

همسر پژمان بازغی، مستانه مهاجر است که در زمینه تدوین در سینمای ایران فعالیت دارد. خانم مستانه مهاجر متولد سال 53 در تهران است. داستان آشنایی این زوج دوست داشتنی به یک جشنواره سینمایی برمیگردد.

دختر پژمان بازغی کیست؟

پژمان بازغی یک دختر به اسم نفس دارد. بنابر گفته پژمان بازغی دخترش علاقه زیادی به بازیگری دارد اما پژمان بازغی دوست ندارد که دخترش بازیگر شود به همین دلیل دخترش را به رشته های هنری و ورزشی دیگر تشویق می کند.

همه با عکس دختر

پژمان بازغی و مستانه مهاجر از هم جدا شدند؟

چندی پیش خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه پژمان بازغی و همسر از هم جدا شدنه اند. اما این دو هنرمند با استعداد تا به امروز هیچ واکنشی نسیت به این اخبار نشان نداده اند.

صحبت های مستانه مهاجر درباره پژمان بازغی

در یکی از برنامه های تلویزیونی مستانه مهاجر در باره آشنایی اش با پژمان بازغی می گوید: ابتدا از او خوشم نمی آمد اما یکی از دوستان مشترکمان باعث آشنایی ما شد. در آن زمان هم هیچ علاقه ای به پژمان نداشتم اما رفته رفته هر دو عاشق همدیگه شدیم. ما در سال 84 با هم ازدواج کردیم. 

عکس/ پژمان بازغی همراه همسر و دخترش | اقتصاد24

مستانه مهاجر و پژمان بازغی هر دو متولد سال 53 هستند و نکته جالب ابن زوج جوان این است که پژمان بازغی حدود 2 ماه از مستانه مهاجر کوچک تر است. دختر پژمان بازغی حدودا 3 سال پس از ازدواجشان به دنیا آمده است. 

 

 

فیلم مسخره کردن فرانسوی حرف زدن خانم مجری توسط پژمان بازغی

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید