15:15 , 1401/10/13
کد خبر: 000018161
بازدید: 12292
فصل دوم سریال ونزدی/ تاریخ انتشار + لینک دانلود

خبر بد از نتفلیکس برای طرفداران سریال ونزدی: فصل دوم ممکن است منتشر نشود.

سریال ونزدی آدامز چند قسمت دارد؟ سریال ونزدی آدامز 2022 فصل دوم دارد؟ بازیگر نقش ونزدی کیست؟ تریلر سریال ونزدی را دانلود کنید، تایلر در ونزدی کیست؟ زیویر در ونزدی کیست؟ دانلود سریال ونزدی فصل دوم چگونه است؟ سریال ونزدی چند قسمت است؟ فصل دوم ونزدی چه زمانی منتشر می شود؟ فصل دوم سریال ونزدی کی میاد؟ لینک دانلود فصل دوم سریال ونزدی را از کجا پیدا کنیم؟

فصل دوم ونزدی چه زمانی منتشر می شود؟ ونزدی فصل دوم دارد؟

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایونا، ونزدی که سریال پرمخاطب چند وقت اخیر است، با استقبال زیادی از سوی مخاطبان مواجه شد، پس فصل دوم ونزدی کی منتشر می شود؟ پاسخ این سوال در حال بررسی است آن هم برای کسانی که نمی‌دانند فصل دوم ونزدی کی پخش می‌شود و به دنبال پاسخی برای سوال خود هستند. خب، فصل 2 ونزدی کی پخش میشه؟ ونزدی فصل دوم داره؟

بیشتر بخوانید: 20 حقیقت ترسناک درباره خانواده آدامز

فصل دوم ونزدی کی منتشر میشه؟ این یکی از سوالات مخاطبان سریال ونزدی است. فصل دوم ونزدی که تیم برتون هم تهیه کننده و هم کارگردان چهار قسمت آن است، در دستور کار بسیاری از افراد قرار دارد. خب، فصل 2 ونزدی کی پخش میشه؟ ونزدی فصل دوم داره؟

چه زمانی فصل دوم ونزدی منتشر می شود؟

هنوز هیچ اظهارنظری از سوی شرکت سازنده درباره فصل دوم ونزدی منتشر نشده است. با این حال، آلفرد گوف، یکی از خالقان سریال ونزدی در مصاحبه ای گفت که او و مایلز میلار همکارش در مورد آن صحبت کرده اند. او گفت: "من و مایلز در مورد آن صحبت می کنیم. قطعا چیزهای بیشتری برای کشف در دنیای خانواده آدامز وجود دارد." با توجه به علاقه شدید کاربران به سریال ونزدی، تخمین زده می شود که فصل دوم در اسرع وقت با مخاطبان دیدار کند. اخبار ما با تحولات این موضوع به روز خواهد شد.

چه زمانی فصل دوم ونزدی چه زمانی اکران می شود؟

هنوز مشخص نیست فصل دوم ونزدی که از نتفلیکس در حال پخش است چه زمانی از راه می رسد.

ونزدی در خطر ترک نتفلیکس است. نتفلیکس هنوز ساخت فصل دوم سریال ونزدی را تایید نکرده است. شرکت تولید کننده سریال ونزدی سال گذشته با یک شرکت دیگر معامله کرد. این بدان معناست که ونزدی ممکن است از دست نتفلیکس خارج شود.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره سریال ونزدی/ قسمت جدید چه زمانی منتشر می شود؟

طبق اخبار منتشر شده در ایندیپندنت، گفته شد فصل دوم سریال ونزدی که جنی اورتگا در آن نقش شخصیت ونزدی آدامز از داستان خانواده آدامز را بازی می کند، ممکن است از نتفلیکس پخش نشود.

ونزدی بیش از 400 میلیون ساعت در یک هفته تماشا شد و رکورد Stranger Things در محتوای انگلیسی را پشت سر گذاشت.

فصل دوم سریال ونزدی که نهایی شده است، این سوال را ایجاد کرد که در کدام پلتفرم قرار است پخش شود؟

فصل دوم سریال ونزدی موجود در آمازون

شرکت تولید ونزدی، MGM، سال گذشته قراردادی به ارزش 8.5 میلیارد دلار با آمازون امضا کرد. به عنوان بخشی از این قرارداد، این سریال می تواند فصل دوم خود را در آمازون راه اندازی کند. نتفلیکس برای دریافت فصل دوم سریال ونزدی باید با آمازون معامله کند.

طبق اعلام Deadline، مشترکان نتفلیکس نیز می توانند کمی احساس امنیت کنند، زیرا آمازون اعلام کرده است که قصد ندارد تمام محتوای MGM را منحصر به Prime Video منتقل کند.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید