11:31 , 1401/9/12
کد خبر: 000016913
بازدید: 2064
فروش فوری و بدون قرعه کشی وانت آریسان آغاز شد

فروش فوری و بدون قرعه کشی وانت آریسان از ساعت 11 امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایونا، ایران خودرو چنین اعلام کرده که علاقمندان می توانند بدون ثبت نام در قرعه کشی و به شکل یک ماهه(فوری) به خرید وانت آریسان های تولیدی این مجموعه بپردازند.

ثبت نام برای خرید این محصول از ساعت 11 صبح امروز(شنبه، 12 آذر) آغاز شده و در این قالب فروش خودروهای آریسان دوگانه سوز در دستور کار قرار گرفته است.

قیمت این خودرو برای خریدهای فوری این دوره قطعی و معادل 285 میلیون تومان اعلام شده است و در عین حال اعلام شده تحویل این خودروها به صورت 30 روزه و بدون قرعه کشی خواهد بود.

البته برای ثبت نام در طرح خرید فوری این طرح از سوی شرکت ایران خودرو یک شرط نیز در نظر گرفته شده که داشتن گواهینامه است و در این مرحله بر خلاف مراحل قبلی فروش های این خودروساز امکانی برای تعویض خودروهای فرسوده یا طرح جوانسازی جمعیت در نظر گرفته نشده است.

علاقمندان برای ثبت نام خرید این خودرو می توانند از ساعت 11 امروز(شنبه، 12 آذر) تا روز دوشنبه(14 آذر) از طریق مراجعه به سایت فروش ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

در این دوره تنها محدودیت در نظر گرفته شده دارا بودن گواهینامه است و حتی افرادی که پلاک انتظامی فعال به نام آنها ثبت شده هم می توانند در این طرح ثبت نام کرده و پیش از تکمیل ظرفیت درخواست خود را ثبت کنند. طبیعی است که برای هر کد ملی تنها امکان خرید یک دستگاه خودرو وجود دارد.

درباره مشخصات فنی آریسان نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. دوگانه‌سوز
  2. دارای موتور XU۷P-CNG
  3. گیربکس تقویت شده BE
  4. شاسی یک‌پارچه با کابین بار مجزا
  5. زاپاس‌بند زیر کابین بار در انتهای خودرو
  6. مخزن گاز ۷۵ لیتری و باک بنزین ۴۰ لیتری
  7. افزایش شتاب در کنار کاهش مصرف

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید