14:27 , 1401/9/5
کد خبر: 000016774
بازدید: 1386
فرزند سه ساله الهام افکاری کجاست؟/ او هم همراه مادر در بازداشت است؟

طی هفته های گذشته اخباری مبنی بر دستگیری و بازداشت الهام افکاری منتشر شد و اینگونه اعلام شد که همراه با او فرزند خردسالش نیز بازداشت شده است.

به گزارش خبرنگار حقوقی ایونا، خبرگزاری تسنیم به ارائه توضیحاتی در این زمینه پرداخته و اعلام کرده است: این دسته اخبار جعلی از سوی نیروهای ضد انقلاب منتشر می شوند و نگهداری این کودک در زندان نیز از جمله همین خبرهای جعلی محسوب می شود.

این خبرگزاری با اشاره به اخبار جعلی مختلفی که درباره حوادث اخیر ایران منتشر می شوند به نمونه هایی مانند اظهارات نخست وزیر کانادا درباره اعدام 15 هزار نفر از اغتشاشگران ایرانی تا برخی اخبار مرتبط با کشته های این حوادث اشاره کرد و یکی از این موارد را نیز انتشار اخباری درباره دختر الهام افکاری دانست.

تسنیم اینگونه عنوان کرده که این متهم در ارتباط با اغتشاشات اخیر دستگیر شده و اکنون در زندان است اما اخباری که در خصوص نگهداری فرزند خردسال او در زندان مطرح می شود دروغی بیش نبوده و از جمله ادعاهایی است که این روزها در فضای مجازی مطرح و منتشر می شوند. زمانی که این متهم قصد داشت از کشور خارج شود در فرودگاه شهید دستغیب شیراز به همراه همسر و فرزندش بود که وی دستگیر شده و به تنهایی به بازداشتگاه منتقل شده است.

به گزارش ایونا، الهام افکاری خواهر نوید افکاری است که در تاریخ 19 آبان ماه سال جاری دستگیر شده و در خبر دستگیری او چنین عنوان شد که یکی از عوامل اصلی شبکه ایران اینترنشنال از سوی وزارت اطلاعات دستگیر شده است.

   بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت پرونده الهام افکاری از زبان سخنگوی قوه قضاییه        

دستگیری یک عضو اصلی ایران اینترنشنال از سوی وزارت اطلاعات

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید