16:19 , 1401/7/20
کد خبر: 000015821
بازدید: 1340
عیدی کارکنان چقدر می شود؟

بخشنامه بودجه ابلاغ شده و در قالب آن می توان بررسی کرد که دولت برای عیدی کارکنان و کارمندان چه رقمی را در نظر گرفته است اما در بخشنامه ابلاغی رقم مشخصی برای این بخش اعلام نشده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایونا، در این بخشنامه عیدی کارکنان منوط به ماده 75 قانون مدیریت خدمات کشوری شده که به نظر می رسد مبلغ علی الحساب آن حدود یک میلیون و 675 هزار تومان باشد هرچند که این احتمال هم وجود دارد که مانند سال های گذشته این رقم طی ماه های آینده تغییر کند.

بخشنامه بودجه برای تدوین لایحه بودجه امروز به دستگاه های اجرایی ارسال شده اما در بخش اعتبارات هزینه ای آن مبلغی به عنوان پاداش پایان سال که از آن به عنوان عیدی یاد می کنند مورد اشاره قرار نگرفته و چنین عنوان شده که «دستگاه های اجرایی مبلغ پاداش پایان سال (عیدی) را مطابق ماده(۷۵) قانون مدیریت خدمات کشوری در بودجه خود پیش‌بینی نمایند. مبلغ قطعی پاداش پایان سال به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید.»
ماده 75 قانون مدیریت خدمات کشوری برای میزان عیدی کارمندان و بازنشستگان 5000 امتیاز درنظر گرفته که با احتساب ضریب ریالی آن مبلغ عیدی به طور علی الحساب یک میلیون و 675 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

البته معمولا عیدی کارکنان در سالهای مختلف معمولا قبل از نهایی شدن با تغییراتی همراه می شود.

 


           

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید