08:00 , 1401/8/10
کد خبر: 000016321
بازدید: 2151
علی کریمی چه عکسی از وزیر راه منتشر کرد؟/ زن بی حجابی که همراه رستم قاسمی بود، کیست؟

انتشار عکس هایی از رستم قاسمی به همراه یک زن بی حجاب، حاشیه ای جدید برای وزیر راه و شهرسازی شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایونا، شاید بیراه نباشد اگر رستم قاسمی را پرحاشیه ترین وزیر دولت سیزدهم بدانیم؛ وزیری که مدتی است برخی رسانه ها بطور غیر رسمی گمانه زنی هایی درباره جابجایی او با سعید محمد را مطرح می کنند.

حال این احتمال هست که با حاشیه هایی که اخیرا بار دیگر برای او ایجاد شده داستان این برکناری جدی تر شود.

ماجرا از این قرار است که طی روزهای گذشته عکس هایی از وزیر راه و شهرسازی در فضای مجازی منتشر شده که به همراه یک خانم بی حجاب است. عکس هایی که برخی رسانه ها مدعی شده اند در مالزی گرفته شده و مربوط به سال 2011  و دو سال پس از فوت همسر اول رستم قاسمی است.

ظاهرا علی کریمی از جمله افرادی بوده که اخیرا در صفحات خود به انتشار این عکس پرداخته است.

پس از انتشار این عکس ها در فضای مجازی اتفاقی جالب افتاده و مشاور وزارت راه با انتشار یک توئیت چنین عنوان کرده که این خانم همسر رستم قاسمی است.

در توئیت علی جعفری، مشاور و رئیس دفتر رستم قاسمی آمده است: «صرف‌نظر از اصالت عکسها، انتشار عکسهای خصوصی یک زن و شوهر با کدام مکتب اخلاقی سازگار است؟ برای اغراض سیاسی، شرافت و انسانیت را لجن‌مال نکنیم.»

چندی پیش نیز اخباری رسمی از دستگیری مشاور ارشد وزارت راه داده شد و چنین اعلام شد که وی در یک قرار دریافت رشوه بازداشت شده است اما مدتی پس از آن رستم قاسمی بدون اعلام هیچ جزئیاتی از آزادی وی خبر داد و هیچ مقام رسمی دولتی یا انتظامی توضیحی نداد که بازداشت و آزادی وی برچه اساس بوده است.

در همان زمان اخباری غیر رسمی به دستگیری همسر رستم قاسمی در منزل نیز اشاره داشت که البته این مورد را به غیر از چند سایت محدود خبری رسانه دیگری منتشر و پیگیری نکرد اما در نهایت می توان گفت طی مدت یک سال و اندی که از عمر دولت ابراهیم رئیسی می گذرد رستم قاسمی بی شک پرحاشیه ترین وزیر وی بوده است که مشخص نیست این میزان هجمه و حاشیه ایجاد شده برای وی با چه اهداف سیاسی صورت می گیرد.

           

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید