11:42 , 1402/3/5
کد خبر: 000025389
بازدید: 1206
علت کند شدن سامانه یکپارچه فروش خودرو فاش شد

مدیر سیستم یکپارچه فروش خودرو گفت : دیروز، متاسفانه در سایت ما مشکلی پیش آمد که در اثر آن کاربران با اختلال مواجه شدند. اما خوشبختانه، تیم فنی ما این مشکل را به سرعت رفع کرده و در حال حاضر سامانه به طور کامل فعال است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایونا، مهدی تقدسی اظهار داشت: "تا به امروز، حدود ۳۰۰ هزار نفر موفق به انتخاب ۵ اولویت خودرویی خود در سامانه یکپارچه فروش خودرو شده‌اند."

وی توضیح داد که در هر دقیقه تقریباً ۲۵۰ نفر موفق به انتخاب خودرو می‌شوند و افزود: "با توجه به اینکه اولویت انتخاب حداکثر پنج خودرو مجاز شده است، زمانی که شخص در سامانه حضور دارد بیشتر می‌ماند. به همین دلیل، انتخاب پنج اولویت زمان‌بر است. در مرحلهٔ اولیه‌ی این طرح، فقط یک انتخاب صورت می‌گرفت و سرعت بسیار بیشتری داشت."

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو افزود: "متقاضیان در ساعات غیر پیک می‌توانند بدون هیچگونه مشکلی ثبت نام خود را تکمیل کنند. زیرا مهلت ثبت نام تا تاریخ ۱۰ خرداد ادامه خواهد داشت. پس متقاضیان نیازی به نگرانی دربارهٔ تکمیل ثبت نام ندارند."

او افزود: "هر کد ملی تنها یکبار اولویت دریافت می‌کند و بر اساس این اولویت، انتخاب خودرو انجام می‌شود."

تقدسی تأکید کرد که شایعاتی در فضای مجازی دربارهٔ عدم ارسال بانک‌ها اطلاعات متقاضیان خرید خودرو منتشر شده است و افزود: "تمامی بانک‌ها اطلاعات را ارسال کرده‌اند و متقاضیان می‌توانند فرایند خرید خودرو را به پایان برسانند."

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید