09:54 , 1402/2/13
کد خبر: 000024133
بازدید: 1745
طلاق رضا رویگری از همسر جوانش/ مهریه تا قرون آخر پرداخت شد؟

شنیده ها حاکی از این است که همسر رضا رویگر با دریافت مهریه خود آن هم به صورت کامل، از این بازیگر طلاق گرفته است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایونا، رضا رویگری، ازیگر و نقاش حرفه‌ای، در شمیران تهران در تاریخ 26 دی 1325 به دنیا آمد. وی در عرصه نقاشی فعالیت حرفه‌ای داشته و در چندین نمایشگاه در ایران و آمریکا شرکت کرده است. رضا رویگری با بازی در محله بهداشت، اولین تجربه بازیگری تلویزیونی خود را به دست آورد. سپس با بازی در فیلم "عقاب ها" وارد عرصه سینما شد.

ازدواج رضا رویگر با دختر خیلی جوان

رضا رویگری ده سال پیش با دختر جوانی از شیراز زندگی مشترک خود را آغاز کرده بود، اما هیچ‌گاه فکر نمی‌کرد که یک روز به دادگاه خانواده برای طلاق توافقی مراجعه کند.در دادگاه خانواده شماره 2 ولنجک، پرونده این سلبریتی به ریاست قاضی جهاندار در حال بررسی و رسیدگی است.

حکم طلاق برای رضا رویگری صادر شد

قاضی جهاندار ابتدا زوج سرشناس را به سعه صدر دعوت کرد و به آنها توصیه کرد که به مرکز مشاوره دادگاه خانواده مراجعه کنند و تصمیمی عجولانه نگیرند که به زندگی مشترک شان آسیب برساند. پس از گذشت یک ماه از کلاس های مشاوره، همسر رضا رویگری به قاضی پرونده گفت که تمام حریم های اخلاقی بین او و همسرش شکسته شده است و دیگر قادر به ادامه زندگی با هم نیستند. با این وجود، قاضی جهاندار علی رغم میل باطنی خود، حکم جدایی آنها را صادر کرد.

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید