11:58 , 1401/10/5
کد خبر: 000016731
بازدید: 1949
طرز تهیه پیتزا بدون فر در 15 دقیقه

برای تهیه یک پیتزای خوشمزه نیازی به داشتن فر نیست. در این مطلب به شما یاد میدهیم، چگونه یک پیتزا بدون فر در 15 دقیقه بپزید.

چگونه در 15 دقیقه پیتزا بدون فر درست کنیم؟

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، علاقه انسان ها بیشتر به سمت غذاهای چرب، پنیردار، غنی و پیچیده است. پیتزا همه این موارد را یکجا دارد. پنیر چرب است. گوشتی که روی پیتزا استفاده می شود، غنی است و سس آن طعم بهشت می دهد. 

حالا در ادامه مطلب طرز تهیه پیتزا بدون فر در 15 دقیقه آورده شده است که می توانید با استفاده از طرز تهیه این غذای منحصر به فرد شادی را به سفره خود بیاورید.

بیشتر بخوانید: آموزش پخت کیک پیتزا در منزل

برای لازم برای مواد خمیر پیتزا بدون فر

1 عدد تخم مرغ

3 قاشق غذاخوری ماست

1 قاشق غذاخوری روغن

3 فنجان قهوه آرد

کمی نمک

کمی شکر

نصف بسته بکینگ پودر

مواد روی پیتزا بدون فر

1 قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی

سوسیس

زیتون

پنیر

فلفل سبز

ذرت شیرین

پنیر پیتزا

طرز تهیه پیتزا بدون فر در 15 دقیقه چگونه است؟

برای خمیر پیتزا همه مواد خمیر را با هم مخلوط کرده و خمیر سلی را درست می کنیم. خمیر پیتزا بدون فر را روی تابه تفلون روغنی می گذاریم و خمیر را کف آن پهن می کنیم.

رب گوجه فرنگی را با ادویه های مورد نظر مخلوط کرده و رقیق می کنیم و سس رب گوجه فرنگی را که با غلظتی مناسب روی خمیرمان می مالیم. ، سوسیس، زیتون، ذرت و فلفل را روی خمیر می گذاریم. در آخر پنیر پیتزا را روی آن میریزیم.

درب تابه را می بندیم. تابه را روی حرارت ملایم اجاق گاز قرار می دهیم. 15 دقیقه بعد وقتی خمیر پیتزا برشته شد، پیتزا بدون فر شما آماده است.

آیا می توان پیتزا را بدون فر درست کرد؟

بله. پیتزای سیب زمینی در تابه که می توانید بدون خمیر درست کنید نیز یکی از پیتزاهای خوشمزه ای است که می توانید به راحتی در خانه و بدون فر درست کنید. یکی دیگر از پیتزاهایی که می توانید بدون استفاده از خمیر و فر درست کنید پیتزای لواش در تابه است.

چگونه پیتزای آماده بدون فر درست کنیم؟

کوچکترین محفظه اجاق گاز را با کمترین درجه باز می کنیم و تابه را روی آن می گذاریم. تابه را با کمی مارگارین چرب می کنیم (روی آن را چرب می کنیم تا پایه پیتزا خشک نشود و بخار مارگارین پیتزا را بپزد). از بالا بدون باز کردن درب، فرآیند پخت را مشاهده می کنیم. بنابراین، ما یک محیط فر را در تابه ایجاد می کنیم.

چگونه پیتزا را بدون فر گرم کنیم؟

1- تابه را روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. ۲- برش های پیتزا را اضافه کنید و چند دقیقه بدون درب بپزید. 3- کنار تابه (نه پیتزا) چند قطره آب اضافه کنید. 4- بلافاصله درب تابه را بپوشانید و پیتزا را چند دقیقه دیگر یا تا زمانی که پنیر آب شده و پیتزا داغ شود بپزید.

پخت پیتزا بدون فر چقدر طول می کشد؟

پخت پیتزا بدون فر در تابه 15 دقیقه طول می کشد.

فوت های کوزه گری در تهیه پیتزا بدون فر

  1. در تهیه پیتزا بدون فر، خمیر پیتزایی که به دست می آورید نباید سفت باشد. برای این کار باید دقت کنید که اندازه بیکینگ پودر و آرد را دقیقا در دستور قرار دهید.
  2. هنگام تهیه سس پیتزا می توانید ادویه های مورد نظر خود را اضافه و حذف کنید. فلفل سیاه، آویشن یا ریحان به خوبی با این سس ست می شود.
  3. در صورت تمایل می توانید مستقیماً روی خمیر پیتزا خود پنیر چدار قرار دهید و مواد دیگر را روی آن قرار دهید و دوباره روی آن پنیر چدار بریزید.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید