09:35 , 1401/11/18
کد خبر: 000019939
بازدید: 1598
سلمان رشدی، نویسنده کتاب «آیات شیطانی»، توانایی نوشتن ندارد!

سلمان رشدی، نویسنده مرتد کتاب «آیات شیطانی» یک چشم  و یک دستش را از دست داد.

متن کتاب سلمان رشدی درباره چیست؟ سلمان رشدی چه گفته است؟ متن کامل کتاب آیات شیطانی سلمان رشدی درباره چیست؟ دین سلمان رشدی چیست؟ عاقبت سلمان رشدی چه شد؟ سلمان رشدی چگونه کشته شد؟ بیوگرافی سلمان رشدی چیست؟ عکس سلمان رشدی با یک چشم نابینا را ببینید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایونا، سلمان رشدی که نویسنده کتاب آیات شیطانی است در جدیدترین مصاحبه خود با روزنامه نیویورکر اعلام کرد که نمی تواند از دست هایش استفاده کند و قادر به نوشتن نیست.

سلمان رشدی: چشمم را از دست دادم

نیویورکر اعلام کرد، سلمان رشدی بینایی یک چشم و یکی از دستهایش را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: دانلود رایگان کتاب آیات شیطانی سلمان رشدی در ایران ممکن است؟

نویسنده کتاب آیات شیطانی گفته است:«درباره رویدادهای ترسناک کابوس میبینم. نوشتن برای من سخت است. توانایی راه رفتن وپیاده روی کردن را دارم. حمله شدیدی بود و بخش‌هایی از بدنم هستند که نیازمند وارسی‌های دائمی هستند.

حمله به سلمان رشدی در نیویورک

21 مرداد ماه سال جاری رسانه ها اعلام کردند که سلمان رشدی، نویسنده مرد کتاب آیات شیطانی مورد حمله قرار گرفت و به شدت مجروح شد.

اولین گزارش های اعلام شده پس از حمله به سلمان رشدی در نیویورک حاکی از آن بود که او حدود 10 تا 15 ضربه چاقو خورده است. دو ماه پس از این حمله مدیر برنامه های وی اعلام کرد که او یک چشم خود را بر اثر اصابت چاقو از دست داده است. همچنین توانایی استفاده از یک دست خود را نیز ندارد.

 اولین عکس سلمان رشدی

 بیشتر بخوانید: حفاظت از سلمان رشدی چقدر برای غربی ها هزینه داشت؟

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید