17:03 , 1401/9/8
کد خبر: 000016859
بازدید: 1247
سرقت سریالی از زنان از سوی مردان مسافرکش

دو مرد مسافرکش در مسیر تهرانپارس به افسریه چندین زن را به صورت سریالی مورد سرقت قرار دادند.

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا، اوایل سال جاری بود که تعدادی از زنان به صورت سریالی به ماموران پلیس آگاهی شکایت کرده و چنین اعلام کردند که در مسیری حوالی سه راه تهرانپارس تا سه راه افسریه مورد سرقت قرار گرفته و پول و گوشی تلفن همراه آنها سرقت شده است.

این مرد جوان که دستگیر شده در ارتباط با این موضوع چنین می گوید که مدتی حدود 10 سال است به تهران آمده و در این مدت در یک رستوران کار می کرده اما از چندی پیش وسوسه شده تا به سرقت بپردازد.

وی ارتکاب این عمل را در نتیجه پیشنهاد یکی از دوستان خود دانسته و می گوید: ما دو نفر بودیم که دوستم راننده بود و من به عنوان مسافر روی صندلی عقب می نشستم. روند کار هم به این شکل بود که راننده پس از طی مسافتی تغییر مسیر می داد و سر ما را به زیر صندلی برده و با قمه تهدید می کرد که هرچه داریم به او بدهیم. او معمولا این را هم می گفت که مادرش بیمار است و این پول را برای درمان او نیاز دارد و بعد با فحاشی و کتک مسافران را به بیرون پرتاب می کرد.

نحوه انتخاب افراد نیز معمولا اینگونه بود که در اکثر موارد آنهایی را انتخاب می کردیم که از سر کار برمی گشتند.

اداره چهارم پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه همدست دیگر این متهم فراری و تحت تعقیب است از زنانی که ممکن است به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته باشند خواست که به این اداره مراجعه کنند.

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید