14:36 , 1401/9/6
کد خبر: 000016801
بازدید: 1316
سردار نقدی: چهار هزار پزشک پرونده مهسا امینی را بررسی کردند/ دشمن از دهه هشتادی ها می ترسد

سردار نقدی گفت: حدود چهار هزار پزشک پرونده خانم مهسا امینی را بررسی کردند و تائید کردند دلیل فوت وی ضرب و شتم نبوده است.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا، سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم افتتاح هشتمین اجلاسیه مجمع عالی بسیج دانش آموزی اظهار کرد: دشمنان ایران از دهه هشتادی های ما می ترسند و هزینه های بسیاری را متقبل شده اند تا این نسل را ناکارآمد کنند.

وی گفت: نسل دهه 40 ایران همانهایی هستند که وقتی امام(ره) دستگیر شدند گفتند یاران من در گهواره ها هستند. بعدها نیز دیدیم که همان نسل کشور را از سلطه شاهان نجات دادند و به واسطه آنها انقلاب شکل گرفت.در سال های بعد نیز دهه چهلی ها و دهه پنجاهی ها بودند که مانع پیروزی دشمنان در تجاوزهای نظامی شدند.

سردار نقدی ادامه داد: عراق زمانی که جنگ علیه ایران را شروع کرد از 3500 تانک قدیمی استفاده می کرد اما زمان پایان جنگ ایران و عراق این کشور 5500 تانک مدرن و جدید داشت، این در حالیست که طی دوران جنگ هم عراقی ها هشت هزار تانک از دست داده بودند.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده کل سپاه همچنین به دهه شصتی ها اشاره کرد و گفت: متولدین این نسل هم آنهایی بودند که با کمک نسل های قبلی خود توانستند شرایطی ایجاد کنند که کشوری که در همه امور در قعر جدول بود در همه زمینه ها ارتقا دهند و آن را از یک کشور واردکننده مواد غذایی به صادرکننده ای بزرگ که در زمینه فناوری نانو در دنیا جایگاه چهارم را از آن خود کرده تبدیل کردند.

وی ادامه داد: در حکومت قبلی ما در زمینه قدرت نظامی در دنیا فاقد هرگونه جایگاهی بودیم و مستشاران آمریکایی 17 میلیارد تومان حقوق می گرفتند در حالی که کل حقوق پرداختی ارتش ایران 14 میلیارد تومان بود. در آن دوره در کشور 12 فروند بوئینگ 747 وجود داشت که این هواپیماها نه برای پروازهای داخلی که برای ارسال قطعات تجهیزات نظامی در نظر گرفته شده بود تا آنها را به آمریکا منتقل کند تا آنجا این قطعات تعمیر شوند، یعنی حتی برای ساخت که هیچ برای تعمیر هم در داخل کشور ما کاری انجام نمی دادند.

سردار نقدی در بخش دیگری از صحبت های خود به شکل گیری گروه تروریستی داعش اشاره کرد و افزود: غربی ها پس از شکست های متعدد کثیف ترین افراد را جمع کردند تا نه تنها اسلام را بدنام کنند بلکه ایران را هم با چالش های متعددی متوجه کنند و بر این اساس بود که داعش را شکل دادند. وقتی این گروهک تروریستی در عراق و سوریه شرایط بسیار بدی ایجاد کرد جوانان دهه هفتادی ایران با حضور در میان مدافعان حرم توانستند کاری کنند که حضور آنها در منجر به شکست داعش شود.

وی همچنین گفت: اگر دشمنان این موارد را بررسی کنند می توانند به این نتیجه برسند که دهه هشتادی ها چه بلاهایی می توانند سر آنها بیاورند و چگونه می توانند ماموریت ناتمام شهدایی مانند شهید سلیمانی و تهرانی مقدم را به پایان رسانده و باعث شکست رژیم صهیونیستی شوند. همین است که دشمن از دهه هشتادی ها وحشت دارد و از آنها می ترسد.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده کل سپاه افزود: زمانی که در دفاع مقدس با دست خالی می جنگیدیم برای این بود که سلاحی نداشتیم و کسی هم به ما سلاح نمی فروخت اما بسیجیان امروز نه اینکه سلاحی در اختیار نداشته باشند بلکه برای اینکه می دانستند دشمن می خواهد سواستفاده کند و جنگ داخلی ایجاد کند از سلاح خود استفاده نکردند بر همین اساس تنها با اتکا به بدن خود به میدان می روند تا بار دیگر شاهد پیروزی خون بر شمشیر باشیم.

سردار نقدی در ادامه به درگذشت مهسا امینی اشاره کرد و گفت: زمان فوت این خانم چهار هزار پزشک پرونده وی را مورد بررسی قرار دادند و فوت وی را به دلیلی غیر از ضرب و شتم اعلام کردند اما دشمنان با سواستفاده از این موضوع هجمه سنگینی برای کشور ایجاد کردند و چنان مدعی شدند که فوت این خانم بر اثر ضرب و شتم پلیس بوده آنهم بدون اینکه برای این ادعای خود حتی یک دلیل بیاورند.

وی گفت: دشمنان درگذشت این خانم را بهانه کرده و در تمام جهان عزاخانه ای برای او راه انداختند. حتی به کسانی که در صفحات خود در فضای مجازی دنبال کنندگان زیادی دارند هزینه هایی پرداخت کردند تا اسم این خانم را در صفحات خود بیاورندو حتی خیابان ها و ساختمان هایی را به نام وی نام گذاری کردند آنهم در شرایطی که خود این کشورها میلیون ها نفر را بدون دلیل می کشند.

سردار نقدی همچنین به سیاست های رسانه ای انگلیس اشاره کرد و گفت: انگلیس خبیث تبدیل به پایگاه رسانه های تروریستی شده و وقتی این رسانه ها به اتاق جنگ تبدیل می شوند چیزی جز رسوایی برای این کشور ندارند اما آنها این رسوایی را به جان خریده اند تا نگذارند دهه هشتادی های ما به مقصد و هدفشان برسند، بر همین اساس است که تلاش دارند با بهره گیری از فضای مجازی شرایطی ایجاد کنند که جامعه ما با مشکلات متعددی مواجه شود.

 

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید