22:08 , 1403/2/5
بازدید: 154
سال 1402؛ پرقدرت تر و مصمم تر از همیشه

سال پیش رو سالی خواهد بود پر از فراز و نشیب، بیم و امید، پستی ها و بلندی ها و چالش های انکارناپذیر.

شرایط اقتصادی هر روز با نوسانات و تکانه های شدید مواجه است. تحریم ها و بدعهدی های جهان هنوز با ماست. فشار های اقتصادی، فشار بر اقشار آسیب پذیر، نوسانات ارز، دردها و مشکلات تولیدکنندگان. همه این ها هنوز پابرجاست. اما کم کم داریم یاد می گیریم وسط همین چالش ها چطور قدم هایمان را برای ساختن زندگی بهتر برداریم. ما مقاومت را آموخته ایم. ما هر روز از نو ساختن را آموخته ایم.

شکایت از شرایط و ناملایمات را همه بلدند. شکایت بی عمل کار آدم های ضعیف است. پس همین حالا از همین لحظه دستت را بر زانویت بگذار و بلند شو.

از همین حالا شروع کن. یک قلم و کاغذ بردار. برای سال جدید چه اهدافی در سر داری؟ اهدافت را با شفافیت و روشنی روی کاغذ بیاور. چشم اندازت را برای سال جدید ترسیم کن. برای رسیدن به هر یک از این اهداف زمان بندی ات را تعیین کن.

حالا وقت برنامه ریزی است. برای رسیدن به هر یک از اهدافت یک برنامه مدون بنویس. برای رسیدن به هر هدف از چه مسیرهایی باید عبور کنی؟ به چه ملزوماتی نیاز داری؟ راهکارهایت برای عبور از موانع احتمالی چیست؟ شاید لازم باشد چند دوره آموزشی بگذرانی یا چند کتاب بخوانی.

پس تصویر روشنی از اهداف و خواسته ها، برنامه ها و مسیر حرکتت در سال جدید همین حالا ترسیم کن و روی آن با قدرت، امید و اراده متمرکز شو.

نترس،! تو برای تحقق رویاهای بزرگت خلق شده ای. سال جدید فرصتی نو برای تحقق رویاهای توست. اجازه نده این فصل از زندگیت نیز از کفت برود.

فصل جدیدی از زندگی در راه است. جهان منتظر بلوغ تازه توست. قدرتی تازه در خودت بیدار کن. خاک خسته و تشنه این سرزمین، قطره های امید تو را برای حیات می خواهد برای رویشی تازه.

سال نو فرصتی است برای یک تولد دوباره از پس تمامی چالش ها و بحران هایی که در سالی که گذشت پشت سر گذاشتیم. فرصتی برای دمیدن شور و انگیزه و امید دوباره در دل های تک تک ما تا با همتی مضاعف و غیرت ایرانی در مسیر رشد و اعتلاء و ساختن ایران بکوشیم و چرخ تولید را به مدد دستان پر توان و غیرتمند شما تلاشگران سخت کوش، پر قدرت تر از گذشته مستحکم و فعال نگه داریم.

 

مهدی کریمی تفرشی

مدیر مسئول پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز (ایونا)

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید