10:50 , 1402/2/24
کد خبر: 000024725
بازدید: 1377
زن آمریکایی 30 فرزند میخواهد/ ماجرای چند شوهری‌اش وایرال شد!

یک زن با اشتراک‌گذاری داستان عجیب و غیر عادی زندگی خود در پلتفرم تیک تاک، شهرت یافته و هزاران فالوور دارد. او از 6 همسر خود 10 فرزند دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایونا، این زن که با نام "فای" شناخته می‌شود، با به اشتراک گذاشتن داستان عجیب زندگی خود در پلتفرم تیک تاک، به صورت چشمگیری شهرت یافته و هزاران فالوور دارد.

مشکلات روحی زن آمریکایی را به بیچارگی رساند

یکی از کاربران تیک تاک این زن را با نیک کانن مقایسه می‌کند که برخلاف او، ده فرزند از شش همسر مختلف دارد و در حال حاضر منتظر به دنیا آمدن فرزند یازدهمش است. اما واقعیت کاملاً متفاوت است. چند همسری هیچگاه در هیچ فرهنگی مورد توجیه قرار نمی‌گیرد و بی‌ارتباط با منطق است. به نظر می‌رسد افرادی مانند خانم فای به مشکلات روحی مبتلا هستند و برای جلب توجه و دیده شدن به هر روشی دست می اندازد.

در این روزها، به طور مکرر با اخباری از این دست در شبکه‌های اجتماعی مواجه هستیم. این پلتفرم‌ها به افراد این امکان را می‌دهند که به صورت رایگان به شهرت دست پیدا کنند. اما زمانی که هنر و تخصص ویژه‌ای وجود نداشته باشد، برخی افراد به انجام چنین کارهایی روی می‌آورند.

هیت های اینترنتی بهای شهرت بدون استعداد

این زن آمریکایی به طور مکرر مجبور است در برابر ترول‌های آنلاین، که برای برخی از آنها تمام شجاعت خود را در نمایش مشکلات و تصمیمات خود برای بچه‌دار شدن از ۸ مرد مختلف می‌گذارند، دفاع کند. برخی افراد اظهار نظر کرده‌اند که برای فرزندان او تاسف می‌خورند، در حالی که برخی دیگر شگفت‌زده شده‌اند که آیا او از پدران نوزادانش برای تأمین مالی استفاده می‌کند یا خیر. خانم فای در پاسخ به این اتهامات، با اشتراک ویدئویی از اسناد ادعایی دادگاه که نشان می‌دهد فقط ۱۰ دلار درآمد دارد، به کاربران پاسخ داد.

زمانی که یکی از کاربران دیگر از زن پرسید که چگونه پدر فرزندانش را پیدا می‌کند، او به این صورت پاسخ داد: "اگر یک بیلبورد خالی ببینم، آگهی‌ای روی آن قرار می‌دهم." در یک ویدیوی تیک تاک دیگر، او همچنین اعلام کرد که قصد دارد ۱۹ فرزند دیگر به دنیا بیاورد. در ماه آگوست، این زن در یک ویدیو با بیش از ۲.۹ میلیون بازدید، درباره تصمیم خود برای بچه‌دار شدن با مردان مختلف صحبت کرد.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید