10:31 , 1401/12/3
کد خبر: 000020734
بازدید: 1318
زمان واریز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی تهران زمان واریز عیدی امسال بازنشستگان این سازمان را از 15 اسفند اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایونا،  علی دهقان کیا، رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی تهران در توضیح بیشترا ین مطلب گفت: طبق آنچه از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان شده پرداخت عیدی بازنشستگان از 15 اسفند به بعد آغاز می شود.

عیدی بازنشستگان چقدر است؟

وی گفت: همان طور که پیشتر نیز اعلام شده میزان عیدی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی معادل یک میلیون و 800 هزار تومان است که علاوه بر این مبلغ معادل 500 هزار تومان نیز به عنوان حق عائله مندی درنظر گرفته شده و به ازای هر فرزند تحت تکفل نیز مبلغ 200 هزار تومان برای بازنشستگان به میزان عیدی اضافه خواهد شد.

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی تهران درباره نحوه واریز عیدی بازنشستگان توضیح داد: بر خلاف واریز حقوق ها که بر اساس حروف الفبا و از اول به آخر صورت می گیرد پرداخت عیدی ها از حروف آخر الفبا آغاز شده و به سمت اول لیست می رود.

حقوق اسفند بازنشستگان کی واریز می شود؟

دهقان کیا همچنین اظهار کرد: پرداخت حقوق اسفند ماه بازنشستگان نیز مطابق معمول هرماهه و از تاریخ بیستم ماه بر اساس حروف الفبا آغاز می شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید