21:27 , 1402/3/8
کد خبر: 000025624
بازدید: 1826
زمان بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال فاش شد

حتی اگر باشگاه استقلال و ریکاردو ساپینتو برای تمدید قرارداد به توافق نرسند، مربی ای که هدایت تیم استقلال را در فصل جدید برعهده خواهد گرفت، فرهاد مجیدی نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا، دوست فرهاد مجیدی از زمان بازگشت سرمربی محبوب استقلال گفت!

 

حتی اگر باشگاه استقلال و ریکاردو ساپینتو برای تمدید قرارداد به توافق نرسند، مربی ای که هدایت تیم استقلال را در فصل جدید برعهده خواهد گرفت، فرهاد مجیدی نخواهد بود.

 

فرهاد مجیدی جدا از اینکه قرارداد خود را با تیم اتحاد کلبا تمدید کرده در حال برنامه‌ریزی برای خریدهای جدید است و اولین بازیکن جدید را هم برای این تیم به خدمت گرفت. طبق اعلام باشگاه اتحاد کلباء خالد الدرمکی هافبک اماراتی اولین خرید این باشگاه در تابستان است.

 

صالح مصطفوی دستیار فرهاد مجیدی هم در مورد بازگشت این مربی به استقلال به صراحت صحبت کرد. زمانی که از این مربی پرسیده شد آیا ممکن است به استقلال برگردید؟ گفت: بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال ممکن است ۱۰ سال بعد رخ دهد.

فرهاد مجیدی در اولین فصل حضور خود در تیم اتحاد کلباء موقعیت این تیم را در جدول رده بندی سه پله بهبود بخشید. پیش از حضور فرهاد در تیم اماراتی اتحاد کلبا در لیگ برتر امارات یازدهم شد اما با فرهاد مجیدی در اولین فصل حضور هشتم شد. اتحاد کلبا امیدوار است در فصل پیش رو مسابقات به نتایج بهتری به همراه فرهاد مجیدی دست پیدا کند.

در روزهای اخیر اینطور گفته شد اگر استقلال قرارداد با ریکاردو ساپینتو را تمدید نکند، باید شاهد بازگشت فرهاد مجیدی به تیم آبی باشیم در حالی که فرهاد در حال برنامه ریزی برای آینده ای بهتر در تیم اتحاد کلباء است. به نظر او این بار در شرایطی به تیم برمی‌گردد که برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا برنامه ریزی کند.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید