16:56 , 1402/3/1
کد خبر: 000025186
بازدید: 1541
«زامبی ها» آمریکا را تسخیر کردند/ مردم را وحشت زده کرد

در چند هفته گذشته، تصاویری گسترده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده‌اند که نشان می‌دهد برخی جوانان، الهام گرفته از راه رفتن زامبی‌ها در فیلم‌های سینمایی، بدون در نظر گرفتن اطراف خود، با کمرهای خمیده به طور بی‌هدف در حال قدم زدن یا استراحت کردن هستند.

به گزارش خبرنگار بین الملل ایونا، شنیده شده است که ماده مخدر جدیدی به نام "زامبی"، حاوی ماده‌ای به نام کزیلازین است که قادر است ضربان قلب را به شدت کاهش دهد و به حدی که جان معتاد را در معرض خطر مرگ قرار دهد.

مواد مخدر زامبی چیست؟

زایلن یک ماده مشابه کوکایین است که به عنوان یک داروی دامپزشکی شناخته می‌شود. این ماده به طور معمول توسط دامپزشکان برای کاهش دردهای شدید حیوانات سنگین و بزرگ استفاده می‌شود.

مقامات شهری لس‌آنجلس اخیراً به طور جدی هشدار داده‌اند و زنگ خطر را درباره تشدید استفاده از ماده مخدر زامبی به صدا درآورده‌اند. آنها بیان کرده‌اند که مصرف این ماده مخدر به شدت در حال افزایش است.

به گفته مدیریت مبارزه با مواد مخدر در ال‌پاسو تگزاس، آمار نشان می‌دهد که تعداد فوت شدگان ناشی از سوءمصرف ماده مخدر زامبی در سال جاری، نسبت به سال‌های گذشته، به طور شگفت‌آوری بیش از ۱۰۰۰ برابر افزایش یافته است.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید