06:48 , 1401/7/6
کد خبر: 000015522
بازدید: 1283
ریلز اینستاگرام چیست/ نحوه استفاده از ریلزهای اینستاگرام

ریلز، یک ویژگی ویدیوی کوتاه، اخیراً توسط اینستاگرام راه اندازی شده است. همانطور که معاون فیس بوک گزارش داده است، مانند TikTok، به کاربران خود اجازه می دهد تا فیلترهای خلاقانه اضافه کنند، ویدیوها را در برنامه ایجاد کنند، موسیقی اضافه کنند و با مخاطبان بیشتری به اشتراک بگذارند

ریلز اینستاگرام چیست؟ چگونه آن را فعال و از آن استفاده کنیم؟

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، ریلز اینستاگرام، درست مانند Tiktok، کاربران می‌توانند ویدیوهایی تا 15 ثانیه یا بیشتر را با فیلترها، آهنگ‌ها و چالش‌های محبوب ایجاد کنند.

علاوه بر این، 45 درصد از ریلز ها، فیلم ها با این قابلیت حدود 15 ثانیه و کمتر هستند. این ویژگی جدید بسیار جالب به نظر می رسد زیرا به کاربران امکان می دهد موسیقی و فیلترهایی را از کاتالوگ اینستاگرام اضافه کنند و آن را با مخاطبان بیشتری به اشتراک بگذارند. ریلز ها توسط کاربران در بخش کاوش و با دنبال کنندگان آنها در فید خودشان به اشتراک گذاشته می شود. اما از این به بعد هیچ جنبه کسب درآمدی وجود نخواهد داشت.

ریلز اینستاگرام چیست/ نحوه استفاده از ریلزهای اینستاگرام

ویژگی ریلز اینستاگرام

هند پس از برزیل، آلمان و فرانسه چهارمین کشوری است که ریلز در آن آزمایش شده است. مخصوصاً برای ریلز، اینستاگرام با برخی از شرکت‌های موسیقی پیشرو همکاری کرده است و به کاربران مجموعه‌ای از آهنگ‌ها را پیشنهاد می‌کند تا محتوای جالب و جذابی ایجاد کنند تا با همه به اشتراک بگذارند.

مدل هایی مانند بومرنگ و سایرین نیز در بخش دوربین برنامه موجود هستند. برای شروع، کاربران باید دوربین اینستاگرام را باز کرده و سپس ریلز را انتخاب کنند تا شروع به ساخت ویدیوهای 15 ثانیه ای خود کنند. همانطور که گفته شد، مانند Tiktok; می‌توانید گزینه‌های مختلف در کتابخانه موسیقی اینستاگرام برای صدا، افکت‌ها، سرعت و تایمر را بررسی کنید.

پس از اینکه کاربران یک ریلز را ذخیره کردند، می توانند نوع مخاطبی را که می خواهند ریلز را با آنها به اشتراک بگذارند انتخاب کنند. آنها با استوری های اینستاگرام تفاوت دارند زیرا می توانند در بخش کاوش به اشتراک گذاشته شوند و توسط همه در این پلتفرم دیده شوند.

ریلز همچنین قادر به ارائه جلوه های AR و اضافه کردن یک حرکت خلاقانه و منحصر به فرد است، یک راه عالی به افراد برای کشف استعدادهای خود ارائه می دهد. برای افزودن جلوه‌های واقعیت افزوده، کاربران باید دوربین ریلز را باز کنند، به جلوه‌ها سوئیچ کنند و سپس جلوه‌های AR را انتخاب کنند.

همچنین می تواند چندین ریلز را به طور همزمان ضبط کند و جلوه های مختلفی به هر یک از این ویدیوها اضافه کند. ریلز ها را می توان حذف کرد، دوباره ثبت کرد و در صورت لزوم بررسی کرد. آنها درست مانند Tiktok Use Audio هستند که به کاربران کمک می کند از صدای اصلی خود برای ایجاد ریلز استفاده کنند.

چگونه از ریلز های اینستاگرام استفاده کنیم؟

استفاده از ریلز های اینستاگرام بسیار آسان است.

ابتدا به دوربین اینستاگرام بروید.

و اکنون روی ریلز (که در پایین صفحه شما قرار دارد) ضربه بزنید.

ریلز اینستاگرام چیست/ نحوه استفاده از ریلزهای اینستاگرام

سپس به Audio بروید و آهنگ مورد نظر خود را از کتابخانه موسیقی جستجو کنید.              

ریلز اینستاگرام چیست/ نحوه استفاده از ریلزهای اینستاگرام

شما حتی می توانید صدای اصلی خود را به سادگی با ضبط آن در حالی که ریلز درست می کنید مانند Tiktok استفاده کنید.

سپس شما همچنین از مزایای اضافه کردن یک افکت AR برای اضافه کردن یک ترکیب منحصر به فرد به ریلز خود و برجسته کردن آن برخوردار خواهید بود. همچنین با تنظیم یک تایمر برای ضبط ویدیوها، فرآیند را ساده می کند.

همچنین می‌توانید سرعت بخش‌های مختلف صدا یا ویدیو را کم یا زیاد کنید.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید