10:08 , 1401/9/7
کد خبر: 000016818
بازدید: 1569
روش های موثر برای رشد سریع ریش؛ با دو تکنیک ریش هایتان را پر پشت کنید

ریش و موی مرد در واقع زیبایی اوست. بنابر این چه روش هایی می تواند برای بلند کردن ریش موثر باشد؟ اگر احساس می کنید راه خود را در مورد اینکه چگونه ریش های کم پشت خود را مقاوم و زخیم کنید گم کرده اید، به خواندن مقاله ما ادامه دهید.

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، ریش با افزایش سن ضخیم تر می شود. یک مرد سالم می تواند بین 17 تا 20 سالگی ریش بگذارد. ریش ها به صورت روزانه 3 تا 4 میلی متر رشد می کنند.

با این حال، گاهی اوقات ممکن است ریش ها به طور پراکنده شروع به رشد کنند. ممکن است دلایل مختلفی مانند اصلاح، استرس، بی خوابی، سوء تغذیه وجود داشته باشد. حتما باید با پزشک خود مشورت کنید تا دلیل واقعی آن را بیابید.

چگونه ریش هایمان را پر پشت کنیم؟

دلیل کم شدن ریش‌تان ممکن است این باشد که فولیکول‌های موهایتان آسیب دیده است. برای پر پشت شدن ریش مواظب باشید که ریش خود را در جهت رشد مو بتراشید نه به سمت مخالف. سپس با یک کرم مرطوب کننده از فولیکول های موی خود مراقبت کنید.

بیشتر بخوانید: 5 نکته اساسی و بسیار مهم برای تقویت مو

بیشتر بخوانید: درمان سریع ریزش مو با چند روش ساده

افزایش گردش خون برای رشد ریش

در مرحله بعد، باید گردش خون خود را افزایش دهید تا ریش خود را پرپشت تر کنید.

ریش ها از پایین رشد می کنند، نه از نوک، درست مانند مو. رشد ریش با سطح گردش خون در پوست شما مطابقت دارد. هرچه گردش خون شما در آن ناحیه قوی تر باشد، فولیکول های موی شما بیشتر تغذیه می شوند. ساده ترین راه برای افزایش گردش خون در گونه ها و چانه، ماساژ دادن آن نواحی است. در صورت تمایل می توانید با یک برس نرم ریش خود را ماساژ دهید. گذاشتن یک تکه یخ روی ریش خود یکی از راه‌های آن است.

برای رشد ریش؛ منظم اصلاح کنید

اصلاح منظم برای ریش های پرپشت تر نیز ضروری است.

یک اصلاح منظم و عالی به ریش شما کمک می کند بسیار تمیزتر و سالم تر به نظر برسد.  

برای رشد و پر پشت شدن ریش؛ از روغن های طبیعی استفاده کنید

به شما یادآوری می کنیم که با تمیز نگه داشتن ریش و مراقبت از آن با روغن های طبیعی می توانید ریش خود را پرپشت تر کنید. پس از تمیز کردن ریش، آن را با شانه مرتب شانه کنید و ریش خود را با روغن های طبیعی مانند آرگان یا روغن بادام شیرین که فولیکول های مو را تغذیه می کنند، ماساژ دهید. اگر این کار را قبل از خواب شبانه انجام دهید، در طول روز مزاحم بافت روغنی نخواهید شد و به ریش خود زمان می دهید تا به اندازه کافی تغذیه شود.

نکته مهم: قبل از مالیدن روغن به ریش، از تمیز بودن ریش خود مطمئن شوید.

ریش هایتان را رنگ کنید

ممکن است ریش شما همیشه همرنگ موهایتان نباشد. اگر می‌خواهید دو رنگ را متعادل کنید، ساده‌ترین روش یعنی رنگ کردن را امتحان کنید. می توانید رنگ ریش خود را با رنگی همرنگ موهایتان یکسان کنید.

بیشتر بخوانید:روش‌های کاربردی برای جلوگیری از سفید شدن مو

بیشتر بخوانید: ماسک مو چیست/ انواع ماسک مو+ شرایط استفاده

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید