05:17 , 1401/5/11
کد خبر: 000014584
بازدید: 1509
روش های معجزه‌ آسا برای سفیدکردن دندان ها

در این مطلب قصد داریم تمامی روش های خانگی سفید کردن دندان ها با مواد طبیعی را به شما معرفی کنیم.

زردچوبه برای سفیدی دندان موثر است؟ برای سفید شدن دندان چیکار کنیم؟ سفید شدن دندان های زرد در یک روز امکان پذیر است؟ سریع ترین روش سفید شدن دندان در خانه چیست؟ مواد سفید کننده دندان در داروخانه وجود دارد؟ سفید شدن دندان فوری با چه روشی انجام می شود؟ 

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، سفید کردن دندان نامی است که به فرآیند از بین بردن لکه ها و زرد شدن سطح دندان توسط مواد آلی و معدنی داده می شود. افرادی که به مراقبت شخصی خود اهمیت می دهند، می خواهند لبخندی زیبا داشته باشند تا دندان هایشان شبیه مروارید باشد، معمولاً از روش های سفید کردن دندان استفاده می کنند.

روش های طبیعی سفید کردن دندان ها

این امکان برای افراد وجود دارد که بدون مراجعه به کلینیک دندان های خود را سفید کنند. ما سعی کردیم در مورد روش های خانگی سفید کردن دندان های اطلاعاتی به شما بدهیم که در آن می توانید دندان های خود را سفید کرده و آنها را به رنگ طبیعی خود بازگردانید.

بیشتر بخوانید: اگر دندان هایتان را دوست دارید، این مواد غذایی را نخورید!

سفید کردن دندان با خمیر دندان های معجزه آسا

شما باید حداقل 2 بار در روز دندان های خود را با خمیر دندان مسواک بزنید تا از مشکلاتی در سلامت دهان و دندان خود جلوگیری کنید و به سفید ماندن دندان های خود کمک کنید.

مزایا و معایب خمیر دندان زغالی چیست (خمیر دندان بدون فلوراید) - شرکت دانیال  روژ نماینده انحصاری محصولات TePe در ایران

سفید کردن دندان با لیمو و جوش شیرین

سفید کردن دندان در خانه کسانی که می خواهند دندان های خود را در خانه سفید کنند می توانند از مخلوط لیمو و جوش شیرین استفاده کنند. یک قاشق چای خوری جوش شیرین را در یک کاسه بریزید و لیمو را روی آن فشار دهید. سپس مخلوط کنید تا کف هایی در مخلوط ایجاد شود. سپس می توانید با استفاده از مقدار کمی از مخلوط روی مسواک دندان های خود را مسواک بزنید. توصیه می کنیم این مخلوط را بیش از 2 بار در هفته استفاده نکنید. از آنجایی که دارای خاصیت اسیدی در مخلوط است، در صورت استفاده زیاد می تواند به دندان ها و لثه ها آسیب برساند.

سفید کردن دندان در سه روز با جوش شیرین

اگر دندان های خود را با جوش شیرین مسواک بزنید، متوجه سفید شدن دندان های خود خواهید شد. می توانید این روش را ۲ یا ۳ بار در هفته امتحان کنید.

سفید کردن دندان با جوش شیرین به روش علمی !!! – کوروک

سفید کردن دندان با مخلوط جوش شیرین، نمک و سرکه

اکنون همه می دانند که جوش شیرین و نمک روش هایی برای سفید کردن دندان ها هستند. سرکه به تمیز کردن لکه های روی دندان کمک می کند. با درست کردن این مخلوط، 1 قاشق چایخوری جوش شیرین، سرکه و نمک گرفته می شود و در ظرفی مخلوط می شود. در حین مسواک زدن، مقداری از این مخلوط را روی مسواک بمالید و به همین ترتیب مسواک بزنید. وقتی چندین بار این مخلوط را درست کنید متوجه تفاوت خواهید شد.

بیشتر بخوانید: سفیدکننده‌های دندان مجاز یا غیر مجاز؟

سفید کردن دندان با جوش شیرین، دارچین و مریم گلی

می‌توانید دندان‌هایتان را با جوش شیرین سفید کنید و در عین حال باکتری‌ها و التهاب‌های روی دندان‌هایتان را با مریم گلی و دارچین پاک کنید. برای درست کردن این مخلوط که جزو روش‌های سفید کردن دندان‌های خانگی است، ۱ قاشق چای‌خوری جوش شیرین و دارچین را به مریم گلی که در هاون کوبیده شده اضافه کنید و مخلوط کنید.

سفید کردن دندان با پوست موز

می توانید با کمک پوست موز که جزو روش های سفید کننده دندان است، دندان های خود را سفید کنید. پوست موز حاوی مقدار زیادی مواد پتاسیم، منیزیم و منگنز است. به همین دلیل، می توانید با استفاده از پوست موز به طور مستقیم روی دندان های خود، دندان های خود را سفید کنید.

سفید کردن و از بین بردن لکه های دندان با پوست موز - طبایع مرجع طب سنتی

سفید کردن دندان با برگ بو و پوست پرتقال

برگ بو به از بین بردن میکروب های تشکیل شده روی دندان کمک می کند. به همین دلیل می توانید با برگ بو و پرتقال رنگ طبیعی دندان های خود را بازگردانید. برگ بو را له کنید تا آرد شود و سپس با پوست پرتقال رنده کنید و مخلوط کنید. زمانی که می خواهید دندان های خود را مسواک بزنید، مقداری از مخلوط را به مسواک بزنید و فرآیند مسواک زدن را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: بدون ارتودنسی دندان هایتان را مرتب کنید

سفید کردن دندان با توت فرنگی

توت فرنگی از ایجاد فشار و پلاک روی سطح دندان جلوگیری می کند. به لطف اسید مالیک موجود در آن و غنی بودن از فیبر، می تواند به سفید شدن دندان های شما کمک کند. برای استفاده از این روش باید توت فرنگی ها را به صورت پوره خرد کنید. سپس مقداری از این پوره را روی مسواک خود بمالید و دندان های خود را به این ترتیب مسواک بزنید.

سفید کردن دندان با توت فرنگی

بیشتر بخوانید: اگر دندان هایتان را دوست دارید، این مواد غذایی را نخورید!

بیشتر بخوانید: سفیدکننده‌های دندان مجاز یا غیر مجاز؟

بیشتر بخوانید: بدون ارتودنسی دندان هایتان را مرتب کنید

سفید کردن دندان با جوش شیرین، دارچین و مریم گلی

 مریم گلی و دارچین به حذف باکتری های مضر در دهان کمک می کند همچنین اضافه کردن جوش شیرین به این ترکیب باعث سفید شدن دندان ها می شود. بنابراین دهان سالم تری خواهید داشت.

سفید کردن دندان با برگ بو و پوست پرتقال 

 پوست پرتقال را رنده کنید و به برگ بو های له شده اضافه کنید و به شکل خمیر درآورید. این خمیر را روی دندان های خود به مدت 5 دقیقه مسواک بزنید. تاثیر بسیار خوبی در سفید کردن دندان ها دارد استفاده روزانه توصیه نمی شود زیرا می تواند لایه بالایی دندان ها را فرسایش دهد. بیشتر اوقات، انجام آن 2 یا 3 بار در هفته کافی است.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید