08:59 , 1401/6/8
کد خبر: 000015032
بازدید: 1301
روش ثبت نام در سامانه کتاب درسی+ آموزش تصویری

اگر قصد ثبت نام کتاب های درسی سال ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ خود را به صورت اینترنتی دارد، باید به سامانه فروش و توزیع کتاب درسی مراجعه کنید.

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، هرساله پیش از ورود به سال تحصیلی جدید دانش آموزان باید برای سال تحصیلی پیش رو نسبت به ثبت نام در سامانه کتاب درسی اقدام کنند. ثبت نام در سامانه کتاب درسی از طریق نشانی www.irtextbook.com که سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی است انجام می شود. 

ورود داوطلبان نیز به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی از طریق نشانی www.irtextbook.com امکان پذیر است. 

با توجه به مدت زمان و تاریخ اعلام شده توسط آموزش و پرورش سامانه توزیع و فروش مواد آموزشی سایت امکان ثبت نام و ثبت سفارش برای کتاب های درسی وجود دارد. در صورت اتمام مدت زمان اعلام شده دیگر سایت قابلیت ثبت سفارش و ثبت نام کتاب های درسی نداشته و برای سال تحصیلی جدید باید از به صورت آزاد کتاب های درسی را تهیه کنید.

کتاب های درسی دوره های تحصیلی ابتدایی، متوسطه دوم و کتاب های درسی ویژه استعداد های درخشان از طریق www.irtextbook.ir انجام می شود

در چند سال اخیر با راه اندازی سایت سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی سفارش کتاب های درسی برای اکثر مقاطع تحصیلی از این طریق انجام می شود. 

برای ورود به سامانه توزیع و فروش مواد آموزشی مدیران مدارس یا دانش آموزان باید از طریق نشانی  www.irtextbook.ir وارد سایت شده و بعد از وارد کردن کد ملی و سریال شناسنامه وارد حساب کاربری خود شده و نسبت به ثبت سفارش کتاب های درسی اقدام کنند.

آدرس سایت ثبت نام کتب درسی چیست؟

آدرس سایت ثبت نام کتب درسی irtextbook.ir و یا irtextbook.com است 

سامانه اینترنتی ثبت سفارش کتاب های درسی برای چه راه اندازی شده است.

این سامانه جهت نظارت، کنترل و توزیع به موقع کتب درسی در سراسر کشور راه اندازی شده است.

اگر از ثبت نام اینترنتی کتاب جاماندیم چگونه کتاب تهیه کنیم؟

اگر به هر دلیل از ثبت نام و ثبت سفارش در سامانه فروش و توزیع کتاب های درسی جامانده اید یا قصد خرید تنها یک یا چند کتاب درسی را داشتید می توانید به سایت نمایشگاه کتاب تهران مراجعه و کتاب خود را به صورت پرداخت درب منزل تحویل بگیرید.

روش ثبت نام در سامانه کتاب درسی+ آموزش تصویری

انتخاب گزینه ورود دانش آموز جهت ورود به سامانه

روش ثبت نام در سامانه کتاب درسی+ آموزش تصویری

درج کد ملی و سریال شناسنامه

روش ثبت نام در سامانه کتاب درسی+ آموزش تصویری

تکمیل فرم ثبت نام و ثبت سفارش

روش ثبت نام در سامانه کتاب درسی+ آموزش تصویری

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید