06:41 , 1401/5/4
کد خبر: 000014619
بازدید: 1739
رقم واریزی یارانه معیشتی تغییر کرد؟

در چند روز اخیر اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه قیمت یارانه نقدی تغییر خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، بنابر اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها مشخص شد که آن دسته از افرادی که نسبت به واریز یارانه اعتراض کرده و اعتراضشان مورد قبول واقع شده است یارانه تیر ماه برای آنها واریز شده است اما معوقات ماه های گذشته یعنی خرداد واردیبهشت قابل برداشت نیست.

لازم به ذکر است که یارانه های معیشتی در دولت جدید برای نخستین بار از اردیبهشت ماه سال جاری برای سرپرستان خانوار واریز شد. این دولت برای جبران افزایش قیمت های صورت گرفته ، رفاه وکمک به سرپرستان خانوار نسبت به واریز یارامه معیشتی اقدام کرد.

تکلیف کالا برگ چه شد؟

بنابر اظهارات جدید رئیس جمهور موضوع کالابرگ منتفی بوده و پرداخت یارانه معیشتی ادامه دار خواهد بود.

با کالابرگ چه کالاهایی و چگونه می توان خرید ؟ / نماینده مجلس توضیح داد -  خبرآنلاین

رقم واریزی یارانه معیشتی تغییر کرد؟

در چند روز اخیر اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه قیمت یارانه نقدی تغییر خواهد کرد یا کالابرگ جایگزین یارانه نقدی می شود. اما در حال حاضر تصمیم جدید برای جایگزینی کالابرگ با یارانه نقدی یا تغییر مبلغ یارانه معیشتی گرفته نشده است.

بیشتر بخوانید: سامانه ای برای جاماندگان از یارانه ها/ ثبت نام یارانه با کد ملی

بنابر اعلام وزیر اقتصاد تا تیر ماه خبری از تغییر مبلغ یارانه نقدی وجود ندارد.

در مرحله جدید واریز یارانه ها میزان مبلغ واریزی برای یارانه نقدی تغییری نکرده است و همانند گذشته یارانه بگیران مبلغ 300 هزار تومان و 400 هزار تومان خواهد بود.

واریز 46 هزار میلیارد تومان یارانه کمک‌معیشتی در 2 مرحله | خبرگزاری فارس

دلیل کاهش مبلغ یارانه معیشتی چیست؟

برخی نیز اعلام کردند که مبلغ یارانه نقدی واریز شده برای آنان کمتر از مبالغ 300 یا 400 هزار تومان معین شده بوده است. در پاسخ به این مورد نیز سازمان هدفمندی یارانه ها نیز اعلام کرد آن دسته از افرادی که مبالغ کمتر از مبلغ مشخص شده دریافت کردند به دلیل اقساط وام کروناست که سال 99 مشمولان این وام را دریافت کردند. 

وام ۱۶ میلیون تومانی کرونایی برای ۱۵ گروه شغلی - ایمنا

یارانه مرداد ماه چه تاریخی واریز می شود؟

در ارتباط با یارانه مرداد ماه در حال حاضر جزئیاتی از طرف سازمان هدفمندی یارانه ها مشخص نشده است. اما در ارتباط با زمان واریز یارانه ها می توان این احتمال را داد که همانند چند ماه اخیر یارانه مرداد ماه نیز از تاریخ 20 مرداد ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شود.

برخی رسانه ها نیز مدعی هستند که واریز یارانه مرداد ماه طولانی نشده و در یک روز معین شده به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

بیشتر بخوانید: یارانه مرداد ماه چقدر است و چه زمانی واریز می شود؟

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید