08:39 , 1401/9/19
کد خبر: 000017044
بازدید: 1240
رضایت مردم شرط ماندگاری است

رئیسی: اگر مردم از برخی مسئولین ناراضی بودند باید آن مسئول از بدنه دولت خارج شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا، رئیس جمهور در نخستین برنامه سفر خود به شهرستان رباط کریم از روند احداث خط مترو پرند بازدید کرد تا در جریان روند احداث و پیشرفت فیزیکی متروی این شهر قرار گیرد.

وی در حاشیه این سفر در جمع مردم این شهرستان ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) به مشکلات این منطقه اشاره کرد و گفت: سعی میکنیم تا با یاری اهالی رباط کریم مشکلات این منطقه را حل کنیم.

رئیسی یکی از مسائل مهم این منطقه را عبور و مرور دانست و افزود: با حضور استاندار و وزیران نیرو و راه و شهرسازی از پروژه مترو بازدید کردیم و پیگیری های لازم در دست اجراست و این موضوع به زودی سامان خواهد گرفت.

رئیس جمهور با بیان اینکه دولت خدمتگزار تمام وقت خود را برای حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی گذاشته گفت: فقط پیشرفت می تواند دشمن را عصبانی کند آنان تحریم کردند و اعلام داشتند که تحریم ها بی اثر است و دیدیم که ما را در اوج تحریم هایشان نفت را فروختیم.

وی عنوان کرد: از وضعیت آب و فاضلاب رباط کریم بازدید شده که بخش زیادی از کار پیش رفته و 70 درصد پیشرفت داشته و در تخصیص اعتبارات مورد پیگیری است.

رئیسی به موضوع مسکن اشاره کرد و آن را یکی از ضرورت ها برشمرد و افزود: ساخت یک میلیون مسکن به خاطر نیاز کشور و مصوبه قانونی مجلس است و نیاز جدی مردم می باشد و طی بازدید امروز مشاهده شد که برخی از واحدهای مسکونی آماده است و مردم در آن ساکن شدند و برخی موارد تجهیزات نداشت و برخی هم نیمه کاره بود و 40 درصد پیشرفت داشته است. 

رئیس جمهور در شورای اداری شهرستان رباط کریم با بیان اینکه اگر مردم از برخی مسئولین ناراضی بودند باید آن مسئول از بدنه دولت خارج شود، گفت: اعتماد عمومی از مهمترین مولفه های عزت ملی است و همه مسئولین و کارشناسان و کارکنان دولت باید به خوبی کار خود را انجام و با رضایت مندی مردم اعتماد آفرینی کنند.

 

رئیسی در این سفر در تصفیه خانه فاضلاب رباط کریم حضور یافت تا در جریان وضعیت اجرای این پروژه مهم قرار گیرد. این تصفیه خانه با ظرفیت شبانه روز یک هزار و 500 متر مکعب به بهره برداری رسیده اما قابلیت افزایش ظرفیت به 3 هزار متر مکعب در طول شبانه روز را دارد که در صورت اجرا مشکلات زیست محیطی را در این منطقه رفع می کند.

 

 

 

 

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید