04:23 , 1401/4/28
کد خبر: 000014545
بازدید: 1557
راز درگیری «شهربانو منصوریان» با پدر یک ورزشکار فاش شد

فیلمی از درگیری شهربانو منصوریان با پدر یکی از ووشو کاران در فضای مجازی پخش شد. آن طور که در فیلم مشخص است یک آقا مسابقات ووشو قهرمانی کشور جوانان در ورزشگاه آزادی به یکباره به افرادی که داخل سالن بودند حمله ور می شود.

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، فیلمی از درگیری شهربانو منصوریان با پدر یکی از ووشو کاران در فضای مجازی پخش شد. آن طور که در فیلم مشخص است پدر یکی از ورزشکاران ووشو در مسابقات ووشو قهرمانی کشور جوانان در ورزشگاه آزادی به یکباره وارد سالن گرم مسابقات شده و افرادی که داخل سالن بودند حمله ور می شود.

بنابر اظهارات شهربانو منصوریان  زمانی که او داخل سالن اصلی بوده متوجه صداهای بلندی از داخل سالن گرم می شود. او ابتلا فکر میکن که دو ورزشکار با هم دعوا کرده اند و از خواهرش می خواهد تا آن دو را از هم جدا کند. اما کمی بعد متوجه می شود که یک آقا وارد سالن گرم شده و با افراد داخل چادر درگیر شده است. شهربانو در ادامه اعلام کرد که من از قصد و نیت این آقا خبر نداشتم و تنها سعی کردم که او را از چادر خارج کنم برای همین مجبور شدم به او لگد بزنم.

زمانی که شهربانو منصوریان متوجه می شود که در این درگیری یکی از بچه های ووشو کار زیر دست و پا مانده است و آن مرد هم در حال مشت و لگد انداختن است، او و خواهر هایش مجبور می شوند که وارد درگیری شده و این مرد را از داخل چادر خارج کنند. در این درگیری کسی آسیب ندیده است اما اتفاقات پیش آمده باعث ناراحتی افراد حاضر در مسابقه شد.

هدف مرد از حمله به چادر ووشو کاران چه بود؟

زمانی که یکی از ووشو کاران در حال مسابقه دادن بوده ایت با اخلاف زیادی از حریف خود می بازد. در همین حین یکی از دختر ها از تلویزیونی که داخل سالن گرم در حال نشان دادن مسابقات است فیلم میگیرد. این دختر فیلم گرفته شده را به پدر دختر ووشو کار که همراه با مربیان استانی بوده است نشان می دهد و می گوید «دخترت مسابقه را باخته و حق او را خورده اند» این مرد هم به داخل سالن گرم حمله می کند و با افراد درگیر می شود.

شهربانو منصوریان بروز این مشکلات را با نداشتن یک سالن مناسب مرتبط دانست. او اعلام کرد که برای داشتن یک سالن مناسب برای مسابقات بارها و بارهااز فدراسیون و وزارت ورزش پیگیری شده تا یک مکان مناسب در اختیار آنها قرار گیرد. مطمئنا اگر یک سالن مناسب و ایمن در اختیار مسابقه دهندگان باشد، هیچ گاه این اتفاقات رخ نخواهد داد.

شهربانو منصوریان کیست؟

شهربانو منصوریان متولد بهمن ماه 64، ووشو کار ایرانی است. از جمله افتخارات او می توان به کسب 5 مدال طلا در مسابقات ووشو قهرمانی جهان اشاره کرد.

کارگری شهربانو منصوریان در زمین های کشاورزی

شهربانو منصوریان فرزند دوم خانواده بوده و به گفته خودش در یک خانواده فقیر متولد شده است. به گفته منصوریان او از زمانی که راه رفتن را یاد گرفته است در کنار پدر کشاورزش به کارگری مشغول بوه است. 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید