13:50 , 1401/8/19
کد خبر: 000016471
بازدید: 1290

با انتشار گزارش پزشکی قانونی؛

دلیل فوت نسرین قادری اعلام شد/ مسمومیت ناشی از مصرف متانول

دادستان شهریار با استناد به گزارش پزشکی قانونی گفت: دلیل فوت نسرین قادری مسمومیت ناشی از مصرف متانول اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار حقوقی ایونا، عسگری‌پور دادستان شهریار در ارتباط با پرونده فوت نسرین قادری به گزارش پزشکی قانونی استناد کرده و اظهار کرد: با اعلام فوت وی به مراجع قضایی، پرونده ای تشکیل شده و پیکر وی برای انجام آزمایش های مربوطه به پزشکی قانونی ارجاع داده شد.

وی گفت: بررسی های صورت گرفته در پزشکی قانونی علت فوت وی را مصرف متانول(الکل غیر خوراکی) و مسمومیت بر اثر آن اعلام کرده اند.

این اظهارات در حالی صورت گرفته که عسگری پور پیش از این نیز درباره فوت نسرین قادری گفته بود که بر روی جسد وی هیچ نشانه ای از ضرب و جرح که نشانه ای از شکستگی، در رفتگی، سیاه شدگی یا کبودی باشد دیده نشده و گزارش اولیه پزشک قانونی مبنی بر مسمومیت بوده است.

به گزارش ایونا، نسرین قادری دختر جوانی است که درگذشت وی در فضای مجازی حاشیه های متعددی به همراه داشته و عده ای وی را یکی از کشته شدگان حوادث اخیر کشور دانسته و چنین مدعی شده اند که وی بر اثر ضربات باتوم در تجمعات صورت گرفته در شهریار جان باخته است.

البته پدر وی مصاحبه ای داشته و در قالب آن از سابقه بیماری دختر خود گفته و درگذشت دخترش به دلیل ضربات باتوم را تکذیب کرده است.

بیشتر بخوانید: نسرین قادری که بود و چگونه درگذشت؟

           

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید