05:24 , 1401/3/30
کد خبر: 000011449
بازدید: 5369
دعای سریع الاجابه امیرالمومنین برای حاجت روایی فوری + ترجمه

باید این را در نظر داشت که دعا کردن شرایط بسیار دارد. باید به لطف خداوند بزرگ ایمان داشت؛ چراکه رحمت خدا پایان ندارد. خداوند به قدری مهربان است که اگر بنده گنهکارش تصمیم بگیرد که دیگر گناه نکند و محال ممکن است که خداوند او را نپذیرد.

دعای سریع الاجابه فوری در عرض چند دقیقه، دعای سریع الاجابه خیلی فوری، دعای سریع الاجابه یعنی چه؟ دعای سریع الاجابه چه خواصی دارد؟ دعای سریع الاجابه چگونه است؟ متن دعای سریع الاجابه. دعای سریع الاجابه چیست؟ دعای سریع الاجابه کدام است؟ دعای سریع الاجابه از کدام معصوم است؟ دعای سریع الاجابه برای گرفتن طلب.  دعا برای براورده شدن حاجت غیر ممکن. 
 

دعای سریع الاجابه از امام علی (ع)

به گزارش ایونا، امیرالمومنین (ع) می فرماید: هرگز در زمان دعا به درگاه خدا، چیزی را حتم نکنید. نگویید من در هر شرایط فلان چیز را می خواهم و برایم مهم نیست که این خواسته ام به صلاح من هست یا نه، من فقط فلان چیز را می خواهم. ادب بندگی کردن در این است که انسان از خدا بخواهد. کسی که از خدا درخواستی ندارد در مقابل او منیت به خرج می دهد. درخور بندگی این است که بنده از خداوند خود همواره درخواست داشته باشد.

باید قبل از هر دعا این را گفت که «خداوندا، بسیاری از اوقات من گمراه می شوم و برخی چیزهایی را می خواهم که به صلاح من نیست، تو قلب من را هدایت کن تا قلب من از تو درخواستی داشته باشد که به صلاح من باشد.

بیشتر بخوانید: 5 دعای سریع الاجابه با اثر صد درصدی و فوری

دعای سریع الاجابه امیرالمومنین
دعای سریع الاجابه امیرالمومنین

شرایط دعا کردن

باید این را در نظر داشت که دعا کردن شرایط بسیار دارد. باید به لطف خداوند بزرگ ایمان داشت؛ چراکه رحمت خدا پایان ندارد. خداوند به قدری مهربان است که اگر بنده گنهکارش تصمیم بگیرد که دیگر گناه نکند و محال ممکن است که خداوند او را نپذیرد.

دعای سریع الاجابه از امیرالمومنین (ع)

روایت است که فردی به دلیل دیر اجابت شدن دعایش به امیرالمونین گلایه کرد، حضرت علی فرمود: چرا دعای سریع الاجابه را نمی خوانی، آن فرد پرسید: این دعا کدام است؟ امیرالمومنین فرمود، بگو: 

متن دعای سریع الاجابه

اَللّهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ بِاِسْمِکَ الْعَظیمِ الْأَعْظَمِ الْأجَلِّ الْأَکْرَمِ الْمَخْزُونِ الْمَکْنُونِ النُّورِ الْحَقِّ الْبُرْهانِ الْمُبینِ الَّذی هُوَ نُورٌ مَعَ نُورٍ وَ

نُورٌ فی نُورٍ وَ نُورٌ عَلی کُلِّ نُورٍ وَ نُورٌ فَوْقَ کُلِّ نُورٍ وَ نُورٌ تُضیی‌ءُ بِهِ کُلُّ ظُلْمَهٍ وَ یُکْسَرُ بِهِ کُلُّ شِدَّهٍ وَ کُلُّ شَیْطانٍ مَریدٍ وَ کُلُّ جَبّارٍ

عَنیدٍ لاتَقَرُّبِهِ اَرْضٌ وَ لایَقُومُ بِهِ سَماءٌ وَیَاْمَنُ بِهِ کُلُّ خائِفٍ وَیَبْطُلُ بِهِ سِحْرُ کُلِّ ساحِرٍ وَبَغْیُ کُلِّ باغ وَحَسَدُ کُلُّ حاسِدٍ وَیَتَصَدَّعُ

لِعَظَمَتِهِ الْبَرُّوَ الْبَحْرُ وَیَسْتَقِلُّ بِهِ الْفُلْکُ وَ حَتّی حینَ یَتَکَلَّمُ بِهِ الْمَلَکُ فَلایَکُونُ لِلْمَوْجِ عَلَیْهِ سَبیلٌ وَ هُوَ اسْمُکَ الْأَعْظَمُ

الْأَعْظَمُ الْأَجَلُّ الْأَجَلُّ النُّورُ الْأَکْبَرُ الَّذی سَمَّیْتَ بِهِ نَفْسَکَ وَاسْتَوَیْتَ بِهِ عَلی عَرْشِکَ وَاَتَوَجَّهُ اِلَیْکَ بِمُحَمَّدٍ وَ اَهْلِ بَیْتِهِ وَ

اَسْئَلُکَ بِکَ وبِهِمْ اَنْ تُصَلَّیَ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ اَنْ تَفْعَلَ بی کَذا وَکَذا.

دعای سریع الاجابه  حضرت علی (ع)
دعای سریع الاجابه  حضرت علی (ع)

ترجمه فارسی متن دعای سریع الاجابه حضرت علی (ع)

خدایا! من از تو درخواست می کنم به نام بزرگ اعظم، اجل اکرم و گرامی‌ات که مخزون و مستور است، آن نامی که نور و حق و برهان روشن است.

آن نامی که نور است و با نور و از نور و نور در نور است، و نور است به روی هر نوری، روشنی است بالای هر نوری، نوریست که با او هر تاریکی روشن و شکسته شود. با آن شدتی و هر شیطان سرکشی . هر جبار با عنادی که قرار نگیرد.

با آن زمینی پایدار نماند به آن آسمانی و با آن هر خلاف و ترسویی در امان است و با آن جادوی هر جادو گری باطل شود، ظلم و حسد هر حسادت کننده ای به زحمت و سختی افتد.

از عظمتش هر خشکی،دریا و مستقل و  کشتی پایدار شود تا وقتی که فرشته با آن سخن گوید، پس در این هنگام موج دریا بر او راهی ندارد و آن نام اسم اعظم اجل و نور اکبر تو است.

آن نامی که خود را با آن نام گذاری کردی و بر عرشت قرار گرفتی، روی کنم به سوی تو به وسیله محمد و خاندانش. و از تو درخواست می کنم به خودت و به فرستادگانت میفرستم به حاجت اینکه.

سپس خواسته خود را طلب کنید.

بیشتر بخوانید: 5 دعای سریع الاجابه با اثر صد درصدی و فوری

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید