11:39 , 1401/9/7
کد خبر: 000016822
بازدید: 1595
دعاهای عجیب خاخام یهودی/ خدایا به زدن ایران با آتش و زلزله و سیل ادامه بده

اخیرا فیلمی از یک خاخام یهودی و دعاهای وقیحانه او در فضای مجازی منتشر شده که این خاخام در این قالب برای ایران و کشورهای عرب نابودی را آرزو می کند.

به گزارش خبرنگار اخبار گوناگون ایونا، این خاخام یهودی در صحبت های خود کشورهای مختلفی را مورد اشاره قرار داده و برای ایران و کشورهای عرب از خدا بلایای بسیار می خواهد.

در بخشی از فیلم منتشر شده در فضای مجازی که زیر نویس شده اینگونه می خوانیم که این خاخام می گوید: تمام ملت های اطراف ما(لبنان، نصرالله،حزب الله،سوریه، عراق، اردن، ترکیه و ایران)؛ خدایا به زدن ایران با آتش سوزی، زلزله، سیل و مشکلات اساسی ادامه بده. زنان آنجا به نابودی حکومتشان ادامه بدهند و ایران تجزیه شود.

وی همچنین می گوید: تمام کارخانه های مهمات سازی آنها که بمب اتم می سازند در مقابلشان منفجر شود.

این خاخام همچنین به شرکت های دیگر نیز اشاره کرده و اظهار می کند: عربستان سعودی، قطر، کویت و امارات و همه این حیله گرهای فریبکار دروغگو وقتی که به یهودیان آسیب می زنند، آنجا سکوت می کنند ولی وقتی رسانه ها صحبت از یک بیچاره می کنند می گویند ساکتشان کنید.

وی ادامه می دهد: در مصر و نوار غزه و بیایان سینا و بعضی از عرب هایی که در اسرائیل هستند که می خواهند برای یهودیان در این کشور مزاحمت ایجاد کنند شمشیرهایشان در قلب خودشان بنشیند و کمان هایشان بر بدن و مغزشان بشکند و رهبرانشان مردمشان را بکشند و مردم رهبرانشان را بکشند و ملت اسرائیل آرامش و صلح داشته باشد تا مسیح آشکارا ظهور کند.

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید