11:22 , 1402/3/5
کد خبر: 000025388
بازدید: 1278
دربی با 35 هزار تماشاچی!

احتمال وجود مجوزی از سوی شورای تامین استان تهران برای حضور بین ۳۰ تا ۳۵ هزار هوادار در ورزشگاه آزادی و تماشای بازی استقلال و پرسپولیس وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا، با پایان مرحله نیمه نهایی جام حذفی، تیم‌های استقلال و پرسپولیس با موفقیت به فینال این رقابت‌ها صعود کردند. در روز ۱۰ خرداد، این دو تیم به عنوان میزبانان صد و یکمین دربی پایتخت در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این مسابقه به علت حذفی بودن آن و اهمیت بالایی که برای تیم برنده و رسیدن به جام دارد، با حساسیت بسیاری همراه است.

هنوز مقدار دقیق تعداد تماشاگرانی که مجاز به حضور در این بازی ورزشی هستند، مشخص نشده است. با این حال، طبق برآوردهای محمد محمدی، معاون باشگاه پرسپولیس، نزدیک به ۳۵ هزار تماشاگر استقلالی و پرسپولیسی قرار است در ورزشگاه آزادی حضور یابند.

محمدی درباره این موضوع اظهار نظر کرده و گفت: "شخصاً در جلسه شورای تامین حاضر بودم. بر اساس بحث‌های مطرح شده آن روز و با توجه به ظرفیت طبقه دوم ورزشگاه آزادی، احتمالاً حدود ۲۵ تا ۳۰ هزار نفر، شاید حتی بیشتر، به ورزشگاه حاضر شوند. امیدوارم بین ۳۰ تا ۳۵ هزار تماشاگر در این مسابقه حضور داشته باشند."

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید