09:21 , 1401/8/3
کد خبر: 000016171
بازدید: 1261
دبیر با خنده و شوخی نامه استعفای سوریان را پاره کرد

دبیر با خنده و شوخی نامه استعفای سوریان را پاره کرد و با همان لحن دوستانه به او گفت تا روزی که من در فدراسیون هستم شما هم هستید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا، روز گذشته خبر استعفای حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی منتشر شد؛ در همین راستا محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی به تشریح این موضوع پرداخت و گفت: استعفای سوریان چیز جدیدی نیست و او اولین بار یکسال و نیم پیش به دلیل مسائل شخصی این موضوع را اعلام کرد. به دنبال این موضوع در همان زمان نشست صمیمانه و دوستانه‌ای با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون و حمید سوریان برگزار و بسیاری از مسائل مطرح شد.

وی افزود: در آن جلسه فنی و دوستانه سوریان به دبیر گفت ادامه کار در فدراسیون به دلیل مشکلات و مشغله شخصی سخت شده که دبیر خطاب به او این جمله را بیان کرد و گفت" این آشی است که خودتان برای من پختید، پس باید تا آخر با هم باشیم". بدین ترتیب بحث استعفای سوریان حل و فصل شد و این موضوع تا به اکنون دیگر تکرار نشد.

امامی درباره استعفای اخیرگفت: استعفای اخیر مربوط به یک هفته قبل است که سوریان مجدداً بحث استعفا را به دلیل مشکلات شخصی مطرح کرده است. او این بار استعفانامه خود را در محل فدراسیون به علیرضا دبیر تحویل داد. از آنجایی که رابطه سوریان و دبیر بسیار دوستانه و صمیمانه است و این دو قهرمان نامدار از نوجوانی با یکدیگر در یک محل بزرگ شده‌اند و با هم خیلی راحت هستند؛ دبیر با خنده و شوخی نامه استعفای سوریان را پاره کرد و با همان لحن دوستانه به او گفت تا روزی که من در فدراسیون هستم شما هم هستید.

سخنگوی فدراسیون کشتی در پایان ادامه داد: بدین ترتیب این موضوع دوستانه و به سادگی حل و بحث استعفای سوریان منتفی شد. این در حالی است که سوریان روز گذشته هم به فدراسیون آمد و همچنان به عنوان نایب رئیس فدراسیون حضور داشت. او حتی لیست اردونشینان تیم ملی کشتی فرنگی را هم رؤیت و نظرات خود را بیان کرد. او همچنان در فدراسیون کشتی همچون سابق فعالیت می‌کند و امور محوله زیر نظر وی انجام خواهد شد.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید