12:17 , 1401/10/5
کد خبر: 000015121
بازدید: 2820
دانلود فیلم زیباترین رویا با بازی لیلا اوتادی بدون سانسور

فیلم زیباترین رویا به کارگردانی محمدرضا رحمانی و نویسندگی آرش زارع پور و علیرضا محمودی ایرانمهر ساخته شده است.

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna،  این فیلم محصول سال 95 بوده که با توجه به تلاش های عوال این فیلم سینمایی 6 سال تمام مجوز اکران در سینما را دریافت نکرد. بعد از 6 سال تلاش عوامل فیلم سینمایی زیباترین رویا اعلام کردند که پس از 6 سال توقیف این فیلم سینمایی مجوز اکران در شبکه نمایش خانگی را دریافت کرد. گفتنی است فیلم زیباترین رویا از اواخر مرداد 1401 در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. 

همانطور که پیش تر گفته شد فیلم زیباترین رویا به کارگردانی محمدرضا رحمانی ساخته شد. رحمانی فعالیت خود را در ابتدا به عنوان دستیار کارگردان آغاز و در سال 72 توانست نخستین فیلم سینمایی خود را در سینماهای ایران اکران کند. مححمدرضا رحمانی در طول 40 سال فعالیت هنری خود در جایگاه های مختلفی فعالیت داشته است اما در این 40 سال تنها 7 فیلم سینمایی ساخته است که فیلم زیباترین رویا نیز یکی از آثار اوست.

دانلود فیلم زیباترین رویا با بازی لیلا اوتادی بدون سانسور

داستان فیلم زیباترین رویا

فیلم زیباترین رویا با ژانر خانوادگی، درام و اجتماعی است که روایتگر مردی است که همسر خود را از دست داده و تمام تلاش خود را می کند تا دوباره به زندگی عادی خود برگردد اما دست سرنوشت تقدیر دیگری را برای این مرد برگزیده و او دوباره عاشق می شود...

عوامل فیلم سینمایی زیباترین رویا

فیلم زیباترین رویا به کارگردانی محمدرضا رحمانی ساخته شده است. تهیه کننده این فیلم مسعود منصوری و نویسندگان آن آرش زارع پور و علیرضا محمودی ایرانمهر هستند.

دانلود فیلم زیباترین رویا با بازی لیلا اوتادی بدون سانسور

بازیگران فیلم سینمایی زیباترین رویا

از جمله بازیگرانی که در فیلم سینمایی زیباترین رویا نقش داشتند می توان به لیلا اوتادی، سارا منجزی، افسانه پاکرو و نیما شاهرخ شاهی اشاره کرد.

تاریخ انتشار فیلم سینمایی زیباترین رویا

بنابر اخبار منتشر شده از سوی عوامل فیلم سینمایی زیباترین رویا، این فیلم از 26 مرداد ماه سال جاری توسط متولی پخش خود در شبکه نمایش خانگی منتشر شده است. گفتنی است دانلود این فیلم برای برخی کاربران از جمله افرادی که در ایرانسل کاربری دارند کاملا رایگان است.

سایر اطلاعات فیلم سینمایی زیباترین رویا

مدت زمان فیلم زیباترین رویا 90 دقیقه بوده و رده سنی آن  PG-13 است که تماشای آن برای افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود. 

موسیقی فیلم زیباترین رویا توسط ناصر چشم آذر ساخته شده است. با توجه به اینکه این فیلم محصول سال 95 بوده ساخت موسیقی برای فیلم زیباترین رویا جزو آخرین کارهای ناصر چشم آذر قبل از مرگش است.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید