11:13 , 1401/9/13
کد خبر: 000016938
بازدید: 1367
دانشجوی دانشگاه تهران که خودکشی کرده بود،  درگذشت

دانشجوی دانشگاه تهران که روز گذشته اقدام به خودکشی کرده بود صبح امروز جان باخت.

به گزارش خبرنگار آموزش ایونا، روابط عمومی دانشگاه تهران با اعلام این خبر پیام تسلیتی در این خصوص منتشر کرده است.

در پیام تسلیت این دانشگاه آمده است: «إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
بدینوسیله درگذشت دانشجوی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشکدگان فنی که در پی حادثه تلخ خودآسیب‌رسانی صبح روز شنبه، ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۱ مصدوم گردید و تحت عمل جراحی قرار گرفت را به اطلاع می‌رساند.
دانشگاه تهران ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌شائبه همکاران در دانشگاه علوم پزشکی تهران بخاطر تلاش برای نجات جان دانشجوی مزبور، درگذشت این دانشجو را به خانواده و هم‌کلاسی‌های وی تسلیت می‌گوید و از درگاه ایزد منان برای آن مرحومه مغفوره، رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان ایشان، صبر جمیل مسئلت می‌نماید.»

به گزارش ایونا، ظهر روز گذشته یکی از دانشجویان مقطع دکتری برق در دانشکده فنی مهندسی دانشگاه تهران به دنبال اختلافی که با استاد خود پیدا کرده بود خود را از راه پله طبقه دوم ساختمان قدیمی این دانشکده به پائین پرتاب کرد.

طبق آنچه اعلام شده ظاهرا استاد این دانشجو بر اضافه شدن نام فردی غیر مرتبط در مقاله او اصرار داشته که مخالفت دانشجو با این موضوع منجر به اختلاف میان آنها شده و این دانشجو و خودکشی وی شده است.

تاکنون دانشگاه تهران تنها با انتشار اطلاعیه ای این نکته را اعلام کرده که کمیته ای برای بررسی این موضوع تشکیل خواهد شد اما از سوی مسئولان این دانشگاه اعلام نشده که در صورت صحت این ادعا چه برخوردی با استاد متخلف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت دانشجوی خودکشی کرده دانشگاه تهران 

جزئیات خودکشی دانشجوی دانشگاه تهران/ حال وخیم دختر دانشجوی دکتری

 

 

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید