16:16 , 1401/9/1
کد خبر: 000016708
بازدید: 1237
خط و نشان سخنگوی قوه قضا برای برخی سلبریتی ها/ تعارف نداریم+فیلم

سخنگوی قوه قضاییه با تاکید بر اینکه این قوه با کسی تعارف ندارد، اظهار کرد: قطعا با افرادی که سخن بیهوده و غیر مستند بگویند و ادله ای برای آن نداشته باشند برخورد می کند.

به گزارش خبرنگار حقوقی ایونا، مسعود ستایشی امروز (سه شنبه، 1 آذر) در یک نشست خبری به صحبت درباره احضار برخی چهره ها توضیحاتی ارائه و عنوان کرد: برخی افراد شاخص و به اصطلاح شاخص گاه صحبت هایی مطرح کرده و جامعه را ملتهب می کنند و در این شرایط خاص روان مردم را بهم میریزند.

ستایشی گفت: این افراد موجب می شوند عده ای تحریک شده و جوانان مملکت و عده ای افراد که غفلت هایی دارند به کف خیابان ها بیایند و مرتکب اعمال مجرمانه شوند. ما با این افراد تعارف نداریم و عده ای را داشته ایم که احضار کردیم و نیامدند و دستور جلب آنها صادر شد.

وی ادامه داد: قطعا کسانی که سخن بیهوده و غیر مستند بگویند و کلانی بگویند که کذب باشد و مدرکی برای ادعای خود نداشته باشند دستگاه قضا با آنها برخورد خواهد کرد تا ادله خود را ارائه کنند و در صورتی که این ادله را ارائه نکنند قطعا با آنها برخورد خواهد شد.

ستایشی همچنین اظهار کرد: قوه قضاییه براساس این وظیفه که فضای امنیت روانی مردم را مهیا و تنظیم کند حساسیت به خرج می دهد و جلوی شایعه سازی و انحراف افکار عمومی را به جد خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: احضار چند بازیگر، فوتبالیست و فعال سیاسی به دادسرا/ از الناز شاکردوست و گل محمدی تا حسن عباسی

هنگامه قاضیانی چرا و چگونه بازداشت شد؟ 

جزئیات دستگیری کتایون ریاحی

 

           

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید