17:27 , 1401/8/18
کد خبر: 000016452
بازدید: 1923
خبر درگذشت ندا بیات درست است؟ /ماجرای فوت دختر معترضی که روی ماشین نیروی انتظامی رفت

اخباری در فضای مجازی منتشر شده که گویای آن است که دختر جوانی که طی اعتراضات بر روی ماشین نیروی انتظامی رفته بود در بیمارستانی در زنجان جان باخته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا، طی ساعات گذشته در فضای مجازی اخبار متعددی منتشر شده و در قالب آنها چنین ادعا شده است که این دختر جوان بر اثر شکنجه های وارده در بیمارستانی در زنجان جان باخته است.

در این باره برخی سایت ها از جمله خبرگزاری صدا و سیما توضیحاتی منتشر کرده و به تکذیب این خبر پرداخته اند.

خبرگزاری صدا و سیما در این باره تاکید کرده با توجه به پیگیری هایی که صورت گرفته این دختر جوان برای رسیدگی به اتهامات خود در دادگاه حاضر شده و به دفاع از خود پرداخته است.

با توجه به آنچه از سوی رئیس کل دادگستری زنجان اعلام شده، انتشار این خبر از سوی رسانه های بیگانه و معاند و در راستای پرونده کشته سازی و تحریک مردم برای شرکت در تجمعات است و صحبت از تشییع جنازه فردی می شود که زنده است. این اقدامات به منظور ایجاد ناامنی و برهم زدن نظم جامعه رخ می دهد و در این قضیه هم دروغ پردازی آنها مشخص شد.

رئیس کل دادگستری زنجان با تاکید بر اینکه ندا بیات زنده است، از برگزاری دادگاه این دختر جوان که پیش از این در تاریخ 4 آبان ماه سال جاری در شهر زنجان روی خودروی نیروی انتظامی رفته و شعار داده بود خبر داد.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در این باره گفته است: خبر کشته شدن فردی به نام اعظم آمندی که به ندا بیات معروف بوده ادعای رسانه های معاند بوده و نامبرده روز گذشته (سه شنبه، 17 آبان) در دادگاه انقلاب زنجان برای دفاع از خود حضور یافته است.

برخی رسانه ها نیز از پشیمانی وی خبر داده و چنین عنوان کرده اند که وی در دادگاه اینگونه اظهار کرده که از اقدامات خود پشیمان است و چنین رفتارهایی از سوی وی عمدی نبوده چراکه وی مشکلات خانوادگی داشته و از افسردگی رنج می برد.

           

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید