12:40 , 1401/9/15
کد خبر: 000016994
بازدید: 1532
حمله خبرگزاری فارس به آمنه سادات ذبیح پور برای گزارش از بولتن محرمانه

برخی مدیران و کارکنان خبرگزاری فارس با انتشار مطالبی در فضای مجازی به انتقاد از گزارش خبری تهیه شده درباره سازنده بولتن محرمانه فارس پرداختند.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ایونا، علی اکبر غلامی یکی از مدیران خبرگزاری فارس است که با انتشار مطلبی به انتقاد جدی از گزارش صدا و سیما و آمنه سادات ذبیح پور پرداخته و آنها را متهم به دروغگویی کرد.

در متن مطلب منتشر شده از سوی او آمده است: «با توجه به شناختی که از حاج عباس توانگر دارم حتما وظیفه شرعی دفاع از ایشان برگردنم است و با وجود انتقاداتی که به ایشان در حوزه خبر دارم و داشتم، گزارش صدا و سیما را دروغ میدانم و به ذبیحی پور و هرکسی که به او گفته این گزارش را کار کند دروغگو میگویم.»

اما انتقادات اهالی فارس به این گزارش و گزارشگر صدا و سیما به این یک مورد محدود نشده و فرد دیگری نیز ذبیح پور را به ناسپاسی متهم کرده است.

مصطفی وثوق کیا که از کارکنان تحریریه خبرگزاری فارس است در مطلبی به تقدیر چند سال پیش فارس از ذبیح پور اشاره کرده و وی را فردی ناسپاس دانسته است.

وی در مطلبی نوشته است: «آمنه سادات ذبیح‌پور جواب تقدیر چند سال قبل در خبرگزاری فارس را داد: یادمه در روزنامه که بودم در برابر اصرار مدیران برای گزارش مثبت از اقدامات این خانم کلی مقاومت کردم و کار را نکردم. ولی دوستان عجول تقدیر کردند و این طور جواب گرفتند.»


گزارش صدا و سیما درباره بولتن محرمانه فارس

ظاهرا در روزهای گذشته در بخش های خبری گزارشی از سوی آمنه سادات ذبیح پور، گزارشگر صدا و سیما تهیه شده که در آن با اشاره به ماجرای انتشار بولتن خبری خبرگزاری فارس که قرار بوده شامل اخباری محرمانه باشد که به دست فرماندهان سپاه می رسد، چنین عنوان شده که این بولتن سازی ها در گذشته سابقه نداشته و ظاهرا توسط خبرنگاری به نام "ع-ت" که در فارس کار می کند انجام شده است.

در این گزارش خبری چنین عنوان شده که اطلاعات منتشر شده در بولتن خبری دقیق نبوده و بیشتر از شنیده های جسته و گریخته "ع-ت" که در برخی جلسات مسئولان حضور داشته نشات می گیرد.

این در حالی است که این بولتن توسط قائم مقام خبرگزاری فارس تهیه می شده ولی در این رابطه اخیرا قائم مقام این خبرگزاری بازداشت شده است.

ماجرای بولتن محرمانه خبرگزاری فارس

اما درباره ماجرای بولتن محرمانه خبرگزاری فارس نیز باید به ماجرای هک این خبرگزاری از سوی گروهی به نام "بلک ریوارد" اشاره کرد که به دنبال این اتفاق گروه مذکور فایلی از اطلاعات محرمانه را منتشر کرده و چنین اعلام کرد که این بولتن از سوی خبرگزاری فارس به منظور ارائه به سرداران ارشد سپاه تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: توئیت خبرنگار فارس که هکرها فیلمی سخیف به او منسوب کردند/ سید احسان حسینی کیست؟

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید