16:29 , 1401/9/16
کد خبر: 000017025
بازدید: 1238
حمایت تمام قد طائب از ماجرای سیسمونی خانواده قالیباف+فیلم

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه با ارائه توضیحاتی درباره ماجرای سیسمونی خانواده قالیباف تاکید کرد: این موضوع را نمی توان کد فساد در نظر گرفت.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا؛ حجت الاسلام حسین طائب، رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه زنجان حاضر شد و در بخش هایی از صحبت هایی که داشت به داستان خرید سیسمونی از سوی خانواده قالیباف اشاره و توضیحاتی ارائه کرد.

وی در این باره گفت: یک مسئله فردی برای رئیس مجلس اتفاق افتاده و خانواده اش به ترکیه رفته اند. نه از هواپیمای اختصاصی استفاده کرده اند نه از امکاناتی مثل پاویون نه از مهمانسرای سفارت استفاده کرده است. حال اینکه سلیقه من با او یکی نباشد بحث دیگری است اما شما بگویید سیستم امنیتی اینجا چرا باید وارد شود و چه باید بگوید؟

طائب گفت: یک زمانی شما از نظر ارزشی می گویید مسئولان کشور ما نباید خانواده هایشان خارج از کشور بروند که این یک بحث است، اما گاه هست که خانواده آنها از هیچ امکانات حکومتی استفاده نکرده، حتی می توانست بگوید ما مشکل امنیتی داریم و بخواهند از مهمانسرای سفارت استفاده کنند اما هیچ کدام این اتفاقات نیفتاده و از هیچ امکانی استفاده نکرده اند و مثل مردم عادی رفتند و برگشتند.

وی در پاسخ به این سئوال که هزینه این خرج ها از کجا تامین شده، گفت: پولش را داده اند. کسی که خلبان است سالانه سهمیه سفر دارد اما اینها حتی از این امکان هم استفاده نکرده اند.

طائب در ادامه در پاسخ به سئوال فرد دیگری که گفته بود در زمان انتخابات آقای قالیباف چنین گفته بودند که دو میلیون تومان در حسابشان دارند، اظهار کرد: نگفته بودند که دیگر حقوق نمی گیرند که، گفتند آن زمان دو میلیون تومان در حسابشان بوده، بعد هم با دامادشان رفته اند که دامادش از یک خانواده برخوردار است. اگر فساد است، من سیستم امنیتی به این فساد نرسیدم.

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه افزود: شما اگر به کد فساد رسیدید کد فساد این نیست که شما بیایید و بگویید این بلیطش هست و رفته، این که کد فساد نمی شود. سیستم امنیتی باید با فساد مقابله کند. بله مردم حق دارند به این نماینده رای داده اند ممکن است دور بعدی نخواهند رای دهند اما این موضوع نه به صلاحیت لطمه می زند نه فساد دارد. یک روند است که شما می گویید این را قبول دارم یا ندارم و این هم حق انتخاب مردم است.

بیشتر بخوانید: وحید اشتری کیست و چرا به حبس محکوم شد؟

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید