12:52 , 1402/1/2
کد خبر: 000022222
بازدید: 1733
حقوق اسفند فرهنگیان کامل پرداخت نشد!

هنوز بخش زیادی از معلمان در استان‌های مختلف کشورمان حقوق اسفند ماه خود را به‌صورت کامل دریافت نکرده‌‌اند!

به گزارش خبرنگار آموزش ایونا، روز گذشته (یک فروردین)، سرپرست بانک ملی اعلام کرد که باقیمانده حقوق اسفند ماه فرهنگیان پرداخت شده است.

اما با توجه به اعلام فرهنگیان مشخص شد تعداد بسیاری از معلمان در استان‌های مختلف کشورمان حقوق اسفند ماه خود را به‌صورت کامل دریافت نکرده‌‌اند!

این در حالی است که وزیر آموزش و پرورش روز گذشته از فرهنگیان بابت تاخیر در پرداخت حقوق اسفند ماه عذرخواهی کرد و همچنین به نوعی از واریز کامل حقوق اسفند فرهنگیان خبر داد.

اما طی شب گذشته (اول فروردین) و صبح امروز بسیاری از فرهنگیان کشورمان طی تماس با خبرگزاری تسنیم از عدم واریز کامل حقوق خود تا پایان سه‌شنبه شب گله داشتند.

بنابر اعلام این دسته از فرهنگیان پس از اعلام وزیر آموزش و پرورش و بانک مرکزی مبنی بر پرداخت کامل حقوق اسفند ماه در ۲۹ اسفند و اول فروردین، حقوق اسفند آنها طی این دو روز در قالب چندین واریزی خرد به حساب آنها واریز شده (واریز مبالغ یک میلیون، ۳ میلیون، ۲ میلیون و ...) اما با این حال، هنوز سقف این واریزی‌های پراکنده به حد حقوق اسفند آنها نرسیده است.

عدم واریز کامل حقوق اسفند ماه فرهنگیان تا به این لحظه در حالیست که قرار بود طی روزهای آخر اسفند، فرهنگیان عزیز کشورمان در کنار حقوق ماه پایانی سال ۱۴۰۱، حقوق مربوط به رتبه‌بندی خود بر اساس «رتبه استحقاقی» خود را نیز دریافت کنند که این وعده نیز عملی نشد!

بیشتر بخوانید:

آخرین تصمیم ها درباره پرداخت معوقات حقوق فرهنگیان

ماموریت رئیسی به مخبر برای پیگیری حقوق فرهنگیان

استارت پرداخت حقوق اسفند فرهنگیان

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید