16:41 , 1401/9/2
کد خبر: 000016728
بازدید: 1252

ساعاتی پس از انتشار فیلمی در فضای مجازی؛

جواد خیابانی: فیلم را تقطیع کرده اند/ این وصله ها به من نمی چسبد

طی ساعات گذشته در فضای مجازی فیلمی از جواد خیابانی منتشر شده که می گوید دلیل پیروزی عربستان مقابل آرژانین این بوده که مردم کشورشان پشت آنها بوده اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا، صحبت های جنجالی جواد خیابانی امروز مورد توجه بسیاری رسانه ها قرار گرفته بود و حرف های او مبنی بر اینکه تیم ها بدون حمایت مردم تیم نمی شوند اما هنوز چند ساعتی از این موضوع نگذشته وی در یک گفتگو این اظهارات خود را تکذیب و آن ا حاصل تقطیع صحبت هایش خوانده است.

جواد خیابانی با تاکید بر اینکه انتشار چنین فیلمی شیطنت رسانه ای است، خطاب به منتشر کنندگان این فیلم گفت: این وصله ها به من نمی چسبد. شیطنت رسانه ای را ادامه ندهید زیرا مردم ایران در کنار تیم ملی خواهند ماند.

این مجری برنامه های ورزشی در ویژه برنامه جام جهانی شبکه سه سیما حضور یافت و آنجا صحبت هایی مطرح کرد که به گفته وی بخشی تقطیع شده از صحبت های او منتشر شده است.

خیابانی در توضیح این مطلب گفت: در آن برنامه یک پاراگراف طولانی صحبت کردم. پس لطفا چنین وصله هایی به من نچسبانید چرا که دلم می خواهد ایران سربلند باشد و تیم ملی ما سربلند و مطمئنا این اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: اگر می خواهید قضاوتی در این باره داشته باشید تمام این صحبت ها روی سایت تلوبیون و برنامه جام جهانی 2022 و سایت شبکه ورزش بارگذاری شده است. از حدود نیم ساعت صحبت من تنها چند ثانیه آن مورد قضاوت قرار گرفته و شک ندارم دیگران نیز با من هم عقیده هستند که ملت در کنار فوتبالیست هاست و به جام جهانی امید دارد.

           

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید