16:48 , 1401/11/19
کد خبر: 000020054
بازدید: 1208
جزییات وضعيت دختر هندباليست ايرانى بعد از زلزله تركيه

لژیونر هندبال بانوان ایران در ترکیه از آخرین شرایط خود گفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا، فاطمه خلیلی لژیونر هندبال ایران در ترکیه هم يكى از ورزشكاران ايرانى بوده كه هنگام زلزله اخير در اين كشور حضور داشته است.

خليلى سه در مورد شرایط خود پس از زلزله سهمگین این کشور عنوان کرد: ابتدا به مردم شریف ایران برای زلزله خوی و مردم ترکیه برای این حادثه تلخ تسلیت می‌گویم و امیدوارم هر چه زودتر شرایط مطلوبی برای این عزیزان فراهم شود. زلزله در فاصله بسیار دورتری از شهری که در آن اقامت دارم رخ داده و  در حال حاضر من در سلامتی کامل به سر می‌برم.

بیشتر بخوانید: کسب سهمیه جام جهانی توسط بانوان هندبالیست ایران

وی افزود: فضای عمومی کشور ترکیه متاثر از این زلزله مرگبار است و صبح روز دوشنبه پس از رخ دادن این حادثه تمرینات ما نیز لغو شد. متاسفانه شمار جان‌باختگان و مصدومین این زلزله لحظه به لحظه در حال افزایش است.

بازیکن تیم سلیمان پاشای ترکیه گفت: این زلزله سبب شد تا فدراسیون هندبال ترکیه نیز بازی‌های این هفته لغو کند و به دلیل شرایط خاص، تمرینات ما پنج روز دیگر تمرینات برگزار می‌شود.

دروازه‌بان تیم ملی هندبال بانوان ایران در پایان با ابراز همدری با حادثه‌دیدگان زلزله‌های اخیر در ایران و ترکیه، اضافه کرد: شرایط بسیار سختی است و از صمیم قلب امیدوارم شاهد این حوادث نباشیم و هم برای مردم عزیز خوی در ایران و هم برای مردم ترکیه آرزوی صبر و آرامش و عبور از این اتفاقات تلخ را دارم.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید