20:33 , 1402/3/5
کد خبر: 000025414
بازدید: 1330
جزییات فوت یک محکوم به اعدام در زندان تبریز

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی در خصوص جزئیات علت فوت یک زندانی در زندان مرکزی تبریز توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار قضایی ایونا، بابک محبوب علیلو، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی از فوت یک زندانی محکوم به اعدام در زندان تبریز خبر داد.

وی درباره جزییات فوت متهم گفت:

«۵ دی ماه سال ۱۳۹۶ متهمی با نام میلاد بهمن زاده فرزند احمد به اتهام لواط به عنف از سوی شعبه ۳ دادگاه کیفری یک تبریز با قرار بازداشت موقت معرفی و بازداشت شده است.

پس از رسیدگی به پرونده و برگزاری جلسات دادگاه، حکم اعدام متهم توسط یکی از شعب دادگاه کیفری یک تبریز صادر شد که این حکم در نهایت پس از تایید شعبه دیوان عالی کشور به شعبه اجرای احکام کیفری، ارجاع شد.

 ساعت ۱۶:۳۰ مورخ ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری متهم برای وصول اجرای حکم برابر دستورالعمل از بند ۱۱ به بند ویژه زندان تبریز منتقل شد که در ساعت ۰۲:۳۰ بامداد یکم خرداد ماه سال جاری در پی ایجاد سر و صدا و حرکات نامتعارف توسط متهم در بند ویژه زندان، بلافاصله پزشک و پرستار بهداری زندان بر سر بالین وی حاضر شدند.

اقدامات اولیه درمانی در داخل بند موثر واقع نشده و در ادامه متهم برای انجام مراحل درمانی تکمیلی به بهداری زندان منتقل شد.

پس از انجام اقدامات درمانی در بهداری زندان، با اعلام پزشک زندان متهم میلاد بهمن زاده فرزند احمد به دلیل ایست قلبی در ساعت ۰۳:۳۰ بامداد یکم خرداد ماه ۱۴۰۲ فوت کرد.

جسد متوفی برای بررسی دقیق و کارشناسی علت فوت به پزشکی قانونی تبریز منتقل شد.»

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید